معاون اجرایی باشگاه فوتبال استقلال گفت: نظام وظیفه امروز بعد از ظهر (درباره سربازی مرادمند و یزدانی) بیانیه داد. چرا نظام وظیفه قبل از بازی با فجر چنین کاری کرد؟

باشگاه خبرنگاران جوان -سعید فتاحی معاون اجرایی باشگاه فوتبال استقلال گفت: نظام وظیفه امروز بعد از ظهر (درباره سربازی مرادمند و یزدانی) بیانیه ی خود را داد. چرا نظام وظیفه پیش از بازی با تیم فجر چنین کاری کرد؟ سیاوش یزدانی بازیکن ملی است و ۸ اسفند ۳۰ سالش تمام می‌شود چطور برایش یک اسفند تاریخ اعزام می‌زنند؟ مرادمند در اردوی تیم ملی بوده و ملی پوش است، چرا باید قبل از ۳۰ سالگی مشمول شود؟  

این درحالی است که سمیعی معاون حقوقی استقلال گفته بود: از ماه‌های پیش ظرفیت‌های قانونی را پیش بینی کردیم تا  محمد حسین مرادمند و سیاوش یزدانی کنار تیم بمانند.

محمودزاده مسئول کمیته نقل و انتقالات نیز در این باره گفته بود: بازیکنانی که در تیم‌های غیر نظامی فعالیت می کنند در نهایت می‌توانند زمان اعزام  به خدمت سربازی را با هماهنگی نیرو‌های مسلح به تعویق بیندازند.

 فتاحی گفت: باشگاه استقلال بر مدار قانون پیش رفته و پیش خواهد رفت، اما تا این لحظه به نتیجه نرسیده ایم. ما تلاش می کنیم یزدانی و مرادمند سرباز نشوند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Germany
ناشناس
۰۴:۳۷ ۰۷ اسفند ۱۴۰۰
مرادمند ملی پوش است؟ کی؟ کجا؟ در کدام اردو؟!!! سیاوش یزدانی هفت دقیقه در بازی تشریفاتی حضور داشته. اعزام یک ماههای زوج هست. برای دیپلمه ها هجدهم هر ماه. اگر کسی ده اسفند یا بیست اسفند متولد شده، باید اول اسفند بره خدمت.
آخرین اخبار