فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان گفت: با رصد اطلاعاتی، باند شرارت های مسلحانه و قاچاق مواد مخدر در شهرستان سراوان شناسایی و متلاشی شد.

 باشگاه خبرنگاران جوان زاهدان - سردار احمد طاهری گفت: درپی رصد و پایش تحرکات و فعالیت باندهای سازمان یافته قاچاق مواد مخدر، ماموران انتظامی استان در شهرستان سراوان از فعالیت و شرارت یک باند قاچاق مواد مخدر در مخفیگاه خود مطلع شدند.

او می گوید: روز گذشته ماموران پلیس امنیت عمومی استان طی تحقیقات گسترده انتظامی و رصد لحظه به لحظه تحرکات عناصر این باند، در نهایت با همکاری عوامل سپاه پاسداران طی یک عملیات هوشمندانه و ضربتی مخفیگاه اشرار مسلح را در محاصره خود قرار می‌دهند.

فرمانده انتظامی استان  گفت: در این عملیات قبل از انجام هرگونه عکس‌العملی از سوی قاچاقچیان و اشرار مسلح، 8 عضو این باند دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه آنان 3 قبضه سلاح کلاش، 2 قبضه سلاح شکاری، 3 قبضه سلاح کمری، ۱۸ تیغه خشاب کلاش، چهار تیغه خشاب کلت کمری، 2 دستگاه بی سیم دستی و 1 دستگاه دوربین شکاری چشمی کشف شد.

او گفت: در بازرسی تکمیلی از مخفیگاه آنان نیز یک دستگاه کارتخوان، یک عدد چراغ گردان پلیسی، یک عدد تابلوی ایست، یک دستگاه تلفن غیرمجاز، یک عدد خارک (گل میخ)، یک دست لباس نظامی برای انجام اقدامات مجرمانه خود، یک عدد مهر و یک دستگاه الکترونیکی غیرمجاز نیز کشف شد.

سردار طاهری گفت:کشف 172 کیلو و یکصد گرم تریاک و توقیف یک دستگاه خودروی تویوتا و دو دستگاه سواری پژو از افراد دستگیر شده، حمل و جابجایی سلاح و مهمات غیرمجاز، شرارت، سرقت های مسلحانه، قاچاق موادمخدر از جمله اقدامات مجرمانه اعضای این باند است.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار