فرمانده تیپ مکانیزه ۳۸ ذوالفقار نیروی زمینی سپاه گفت: امروز دشمن از جنگ سخت ناامید شده و میدان را با جنگ نرم و عملیات روانی عوض کرده است.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان - سردار محمدحسین نعمتی در ویژه برنامه در محضر شهیدان که با حضور پیکر مطهر یک شهید گمنام در مسجد مقدس حضرت جوادالائمه (ع) روستای ده زیار برگزار شد، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا گفت: امروز رهبر معظم انقلاب جهاد تبیین را بر همه تکلیف کرده اند و همه باید در حد توان خود به این موضوع بپردازند.

او به رشادت‌های غیورمردان در ۸ سال دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: جنگ تحمیلی به کمک مردم با پیروزی ملت ما به پایان رسید و پس از جنگ نیز انقلاب اسلامی ما با فتنه‌های داخلی، نفوذی‌ها و حزب بازی‌ها، سیاسی‌کاری‌ها و ... مواجه بود؛ اما امام راحل و رهبر معظم انقلاب سکان‌داران نظام، کشتی انقلاب را از همه طوفان‌ها مدبرانه و به سلامت عبور دادند.

سردار نعمتی می‌گوید: امروز مشکلات در کشور ما زیاد است، مشکلات معیشتی، گرانی و ...، مشکلاتی که ما آن‌ها را می‌دانیم و درک می‌کنیم و آن‌ها را در شأن نظام نمی‌دانیم؛ اما امروز نسبت به گذشته، داشته‌های ما بیشتر از نداشته‌های ما است.

فرمانده تیپ مکانیزه ۳۸ ذوالفقار نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: حضرت آقا فرمودند، مشکلات اقتصادی امروز را قبول داریم، اما نباید فراموش کنیم کجا بودیم و امروز کجا هستیم.

به گفته او، برای اولین بار پایگاه نظامی آمریکا در جهان مورد حمله موشکی قرار گرفت و آمریکایی‌ها جرات نکردند حرفی بزنند و عکس العملی نشان دهند و این نشان از قدرت و توانمندی کشور ما دارد که امروز کسی جرات ندارد نگاه چپ به کشور ما بکند.

سردار نعمتی به فتنه‌های مختلفی که در تمامی این سال‌ها انقلاب اسلامی ایران را مورد تهدید قرار داده است، اشاره کرد و گفت: ملت در ۹ دی انقلاب را بیمه کرد و پلیدی‌ها را شست؛ البته همه این‌ها در شرایطی بود که بسیاری از خواص جاماندند.

او می‌گوید: امروز دشمن از جنگ سخت ناامید شده و میدان را عوض کرده است و در حقیقت به فرموده مقام معظم رهبری، دشمن جنگ ترکیبی را آغاز کرده و این جنگ به مراتب سخت‌تر از جنگ سخت است؛ چرا که در جنگ نرم و عملیات روانی دشمن پیدا نیست.

فرمانده تیپ مکانیزه ۳۸ ذوالفقار نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: جنگ اقتصادی از ابتدای انقلاب بوده و امروز به اوج رسیده است؛ اگرچه دشمنان ادعا می‌کنند ما ملت ایران را دوست داریم؛ اما در دارو و درمان نیز ما را تحریم کردند و زمانی که کرونا شایع شد به ما ماسک، دستگاه اکسیژن ساز و ... ندادند و به لطف خداوند، جوانان ما خودشان به میدان آمدند و واکسن را ساختند.

سردار نعمتی می‌گوید: همان طور که ملت ما در جنگ تحمیلی پیروز شدند در عرصه جنگ اقتصادی هم می‌توانند پیروز شوند و شواهد این پیروزی، امروز وجود دارد؛ چرا که آمریکایی‌ها اعتراف کردند، در تحریم‌های فلج کننده علیه ایران شکست خورده اند و این نتیجه صبر، تحمل و بصیرت ملت ایران است.

ویژه برنامه در محضر شهیدان که به همت هیئت تعزیه خوانی حضرت ابوالفضل (ع) روستای ده زیار برگزار شد با آیین تشییع پیکر مطهر یک شهید گمنام دوران دفاع مقدس و با برنامه‌های متنوع فرهنگی و مذهبی در مسجد مقدس حضرت جواد الائمه (ع) همراه بود.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.