مدیر سرمایه‌گذاری و مشارکت مردمی شرکت آب منطقه‌ای اردبیل گفت: راه برای سرمایه گذاری بخش خصوصی در آب‌های گرم استان هموار شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل - کریم قرایی گفت: بسته‌های سرمایه گذاری جهت مشارکت و سرمایه گذاری در آب‌های گرم توسط شرکت آب منطقه‌ای اردبیل ارائه و راه برای سرمایه گذاری بخش خصوصی در آب‌های گرم استان هموار شده است.

مدیر سرمایه‌گذاری و مشارکت مردمی شرکت آب منطقه‌ای اردبیل در نشست با سرمایه گذاران می‌گوید: شرکت آب منطقه‌ای اردبیل مشوق‌های لازم برای ورود سرمایه گذاران به منظور توسعه آب‌های گرم را مدنظر قرار داده است و از سرمایه گذاران بخش خصوصی در آب‌های گرم و معدنی استقبال می‌کند.

قرایی ارایه برنامه‌های حمایتی سرمایه گذاری در بخش آب‌های گرم را یادآور شد و گفت: برای ارایه خدمات بهتر به مردم از هر فرصتی استفاده خواهیم کرد تا زمینه برای رشد و توسعه اقتصادی منطقه و ورود سرمایه بخش خصوصی به منطقه فراهم گردد.

او پتانسیل آب‌های گرم و معدنی استان را کم نظیر عنوان کرد و گفت: بخش آب استان برای هموارتر شدن راه‌های توسعه آبگرم‌ها و رونق گردشگری در استان از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.