رئیس کل دادگستری هرمزگان از آزادسازی۶ هزار متر مربع از اراضی ساحلی در محدوده گمرک تبن شهرستان پارسیان خبر داد.

باشگاه خبرنگاران جوان - مجتبی قهرمانی گفت: مستحدثات ایجاد شده در این اراضی و در حریم ۶۰ متری دریا نیز تخریب شده و این زمین های ساحلی برای استفاده در دسترس عموم مردم قرار گرفته است.

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان گفت: پیگیری های لازم جهت رفع تصرف موارد باقیمانده از اراضی تحت تصرف اشخاص حقیقی و حقوقی در دستور کار است که پس از سیر مراحل قانونی و تکمیل تحقیقات با صدور دستور قضایی، بلافاصله نسبت به رفع تصرف و آزادسازی آن‌ها اقدام خواهد شد.

پیش از این استاندار هرمزگان گفته بود که تاکنون بیش از ۹۰ درصد از حریم ساحلی در اختیار دستگاه‌های اجرایی در هرمزگان آزاد سازی شده است.

 

 

انتهای پیام /

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۸ ۰۷ اسفند ۱۴۰۰
انشالله که حریم رودخانه اصلی شهرستان فسا شهرک طالقانی از دست تصرف گران در بیارید و متصرفان به قوه‌قضاییه ارجاع دهید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۹ ۰۵ اسفند ۱۴۰۰
عزیز دل در بحبوحه گرانی‌ها و تورم و برنج کیلویی صد هزار تومان و مرغ کیلویی سی هزار تومان و آپارتمان متری ...تومان و پراید ۲۰۰ میلیون تومان و هزار کوفت و بدبختی دیگه، دوستان کاربلد در تحریریه های خبرگزاری‌ها قلم ،لنز دوربین‌ها و گزارشاتشان را معطوف ساحل خواری و تسهیل مجوز کسب و کار کردند.چقدر خوبه که مجلس و دولت و قوه قضائیه و شورای نگهبان و مجمع تشخیص و همه یکرنگ و همرنگ باشند فقط اشکالش اینه که سر ملت بدبخت بی کلاه می ماند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۱ ۰۶ اسفند ۱۴۰۰
لابد شما برای سفر به ساحل یا جاهای دیگه مسافرتی مثل شمال نرفتید که همین مردم که این همه مشکل اقتصادی دارن و میخوان یه چند روزی رو برای استراحت به سواحل برن و از دیدن دریا لذت ببرن باید برای هرجای کوچکی هم که شده هی باید پول بدند به کسایی که این سواحل رو برای خودشون تصرف کردند.
من چند ساله که هروقت میرم شمال یه جای بدون هزینه برای پارک کنار سواحل پیدا نمیکنم