دروازه بان اسبق تیم فوتبال پرسپولیس اظهار داشت که اشتباه می‌تواند برای دروازه بان رخ دهد و حامد لک هم از این امر مستثنی نیست.

باشگاه خبرنگاران جوان - نیما نکیسا دروازه بان اسبق تیم فوتبال پرسپولیس درباره اشتباهات حامد لک درون دروازه سرخپوشان گفت: اشتباه هر لحظه ممکن است برای دروازه بان‌ رخ دهد. پست دروازه بانی سخت است و لحظه به لحظه گلری استرس و تنش است. تصمیم درست باعث می‌شود که دروازه بان توپی را مهار کند و تصمیم نادرست باعث از دست دادن توپ می‌شود. ما نباید بضاعت سوزی کنیم و باید حامد لک را احیا کنیم.  

حامد لک دروازه بان تیم فوتبال پرسپولیس در بازی برابر تیم گل گهر سیرجان با خروج بدموقع خود باعث شد که کی روش استنلی مهاجم گل گهر گل به ثمر برساند و همین موضوع باعث شد که حتی گل محمدی هم در نشست خبری بعد از بازی از عملکرد لک ابراز نارضایتی کند. 

هدایت تیم ملی فوتبال در جام جهانی حق اسکوچیچ است 

نکیسا درباره ادامه همکاری با اسکوچیچ گفت: اسکوچیچ  بی ادعا  و کاربلد است. امیدوارم فدراسیون فوتبال به این نتیجه برسد که همکاری اش را با این مربی ادامه دهد، اما ممکن است در جلسه کمیته فنی و هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال نتیجه دیگری حاصل شود. شاید بسیاری از مفاد قراردادی را ۲ طرف قبول نکنند و اتفاقات دیگری رخ بدهد.

بعد از عزل عزیزی خادم از ریاست فدراسیون فوتبال صحبت‌هایی مبنی بر تغییر و تحولات در کادر فنی تیم ملی فوتبال هم شنیده می‌شود و قرار است کمیته فنی و اعضای هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال درباره وضعیت اسکوچیچ تصمیم بگیرند.


بیشتر بخوانید 


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار