محمدرضا پورابراهیمی، رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس در پیامی ۵ اسفند روز مهندس را به همه مهندسان ایران تبریک گفت.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان - محمدرضا پورابراهیمی، نماینده مردم کرمان و راور و رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در پیامی  ۵ اسفند روز مهندس را تبریک گفت.  متن این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

 روز مهندس در حقیقت روز گرامیداشت خرد، اندیشه، نبوغ، توانمندی و ابتکار ایرانیان در طول تاریخ است که در رأس این هرم بزرگ، شخصیتی کم نظیر، همچون: خواجه نصیر الدین طوسی، این دانشمند پرآوازه ایرانی قرار دارد که زادروز این حکیم فرزانه به نام روز مهندس نامگذاری شده است.

بدون شک نامگذاری ۵ اسفند روز بزرگداشت خواجه نصیرالدین طوسی، شاعر، فیلسوف، متکلم، فقیه، دانشمند، ریاضیدان و منجم برجسته ایرانی سده هفتم هجری به نام روز مهندس، نشانگر اهمیت این روز در برنامه ریزی‌ها کلان کشوری دارد.

مهندسی در تاریخ این مرز و بوم و در اندیشه انسان، تداعی‌گر نگاه کارشناسانه، تحلیل‌گر، مبتکر و سازنده است که همواره در رویارویی با مسائل و موضوعات مختلف، راهکاری نوین، پویا و خلاقانه می‌جوید.

اینجانب فرصت را مغتنم شمرده، ضمن تقدیر و تشکر از زحمات تلاشگران عرصه مهندسی کشور، این روز پرافتخار را به همه مهندسان متعهد ایران اسلامی به ویژه خانواده بزرگ نظام مهندسی استان کرمان تبریک می گویم و توفیقات روزافزون این قشر پرتوان را در کمک به توسعه و پیشرفت کشور از درگاه خداوند متعال خواستارم.

همچنین یاد و خاطره تمامی شهدای واحد مهندسی و جهادگران را در دوران دفاع مقدس به ویژه شهدای واحد مهندسی لشکر همیشه پیروز ۴۱ ثارالله کرمان به فرماندهی سردار شهید حاج قاسم سلیمانی را نیز گرامی می دارم.

محمدرضا پورابراهیمی، نماینده مردم کرمان و راور  و رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی

انتهای پیام/ م 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار