فرمانده انتظامی کهنوج گفت: میزان کشفیات انواع مواد مخدر پلیس کهنوج از ابتدای امسال تاکنون بیش از ۶ تن و ۲۰۶ کیلوگرم بوده است.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان- سرهنگ علی امیری گفت: ماموران پلیس کهنوج، طی امسال با اقدامات اطلاعاتی و شناسایی تعداد زیادی از عاملان حمل مواد افیونی و مکان‌های دپوی این مواد، موفق شدند حجم زیادی از مواد مخدر را کشف کنند.

او می گوید:در این رابطه کشف بیش از ۶ تن انواع مواد مخدر، دستگیری ۲۵۸ قاچاقچی و خرده فروش مواد افیونی، توقیف ۵۱ دستگاه خودروی حامل مواد، جمع آوری ۸۱ معتاد متجاهر و تحویل آن‌ها به کمپ ماده ۱۶ و همچنین کشف تعداد زیادی سلاح ممنوعه از قاچاقچیان در کارنامه یک ساله پلیس کهنوج خودنمایی می‌کند.

 فرمانده انتظامی کهنوج  اجرای مستمر طرح‌های پاکسازی نقاط آلوده و پیشگیری موثر از تحرکات عوامل توزیع مواد مخدر با تکیه بر اقدامات اطلاعاتی و مشارکت‌های مردمی را یکی از اولویت‌های پلیس عنوان کرد.

او با هشدار به خانواده‌ها  می گوید: مواد مخدر چنان آرام و بی صدا بر جسم و روان مصرف کنندگان چیره می‌شود که هیچ معتادی آغاز اعتیاد خود را به یاد نمی‌آورد از این رو خانواده به عنوان نخستین نهاد موثر در این زمینه می‌تواند با نظارت بهتر بر تربیت و دوست یابی فرزندان، تقویت روحیه اعتماد به نفس و قدرت تصمیم گیری آن ها  در شرایط آسیب زا به نحو موثری از اعتیاد و گرایش فرزندان به دیگر آسیب‌ها جلوگیری کند.

انتهای پیام/ م 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.