۴۵ مدرسه در خرمشهر پذیرای مهمانان نوروزی

فرماندار ویژه خرمشهر از آماده سازی ۴۵ مدرسه برای اسکان مسافران نوروزی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان  آبادان _  نادر عمیدزاده فرماندار ویژه خرمشهر در نشست ستاد استقبال از میهمانان نوروزی در فرمانداری ویژه خرمشهر گفت: ۴۵ مدرسه برای اسکان مسافران نوروزی در خرمشهر آماده سازی شده است که برای اسکان مسافران نوروزی در مدارس خرمشهر باید تمام امکانات لازم فراهم شود.

ساماندهی شناور‌های گردشگری در کارون

فرماندار ویژه خرمشهر بر لزوم ساماندهی شناور‌ها و قایق‌های تفریحی فعال در حوزه گردشگری آبی رودخانه کارون تاکید کرد و گفت: خرمشهر در حوزه گردشگری آبی و دفاع مقدس ظرفیت‌های بسیاری دارد که در راستای رونق اقتصاد و در آمد زایی به ویژه در ایام نوروز باید از این ظرفیت‌ها باید مورد استفاده قرار گیرند.


او با یادآور شدن اینکه شهرداری متولی ساماندهی شناور‌ها است از شهرداری خرمشهر خواست در فرصت باقی مانده تا نوروز با فراخوان شناور‌ها و قایق‌ها نسبت به ساماندهی آن‌ها و آماده سازی اسکله‌های امن گردشگری برای آن‌ها اقدام کند.


آقای عمیدزاده بر حفظ امنیت گردشگران دریایی در خرمشهر تاکید کرد و گفت: برای حفظ سلامت و امنیت مردم و گردشگران باید تمام موارد ایمنی در شناور‌ها و قایق‌های تفریحی رعایت شود.

او همچنین خواستار نظارت بر حفظ امنیت غذایی و رعایت دستور العمل‌های بهداشتی در رستوران‌های دریایی ساحل رودخانه کارون خرمشهر و کنترل و نظارت بر بازار‌های خرمشهر شد.


فرماندار ویژه خرمشهر در بخش دیگری به پاکسازی خیابان‌ها و معابر شهری در آستانه نوروز اشاره کرد و گفت: با توجه به اعلام آمادگی بنیاد مستضعفان برای پاکسازی و نخاله برداری از سطح خرمشهر، شهرداری باید هماهنگی لازم را در این زمینه انجام دهد.


شهر‌های خرمشهر و آبادان پیش از شیوع کرونا در ایام نوروز میزبان صد‌ها هزار مسافر، گردشگر و کاروان‌های راهیان نور بود و سفر مسافران نوروزی به این شهر‌ها در نوروز امسال وابسته به تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا است.
انتهای پیام/ ه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.