استاندار کرمانشاه گفت: رفع بیکاری و ایجاد اشتغال باید به دغدغه اول مدیران استان تبدیل شود.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه- بهمن امیری مقدم گفت: مدیری می‌خواهیم که کرمانشاه را دوست داشته باشد و برای رفع بیکاری جوانان دل بسوزاند.

 حمایت از تولید و به تبع آن ایجاد اشتغال دغدغه اول مدیران کرمانشاه است؛ اگر مسئولی وضعیت بیکاری جوانان را ببیند و دل نسوزاند، باید فکری به حال خود بکند.

حمایت از تولید و جذب سرمایه‌گذار یکی از ملاک‌های مهم برای ارزیابی مدیران است. مدیری باید در کنار ما کار کند که کرمانشاه را دوست داشته باشد و برای مردم و جوانان بیکار دل بسوزاند.

اگر مدیران کرمانشاه را دوست می‌داشتند، اکنون وضعیت استان به این شکل نبود.

برخورد درست با ارباب رجوع و خصوصا سرمایه‌گذاران نیز یکی از دیگر از ملاک‌های مهم ارزیابی و حتی ماندگاری مدیران در استان است.

گزارشی از مدیرانی داشتم که برخورد درستی با سرمایه‌گذار نداشتند و از همین رو دنبال عزل چنین افرادی هستم.

 تکریم سرمایه‌گذار در دستگاه‌ها لازم است؛ پذیرفتنی نیست که سرمایه‌گذار برای گرفتن یک مجوز مدام از این اتاق به آن اتاق برود.

به گفته آقای امیری مقدم، قرار است از این پس در هر دستگاهی یک فرد مشخص متولی رسیدگی به درخواست‌های سرمایه‌گذاران و تسریع در روند کار افرادی که می‌خواهند شغل ایجاد کنند شود و یک شهرستان استان نیز فعلا پایلوت اجرای این طرح خواهد شد.

 بخشی از عقب افتادگی کرمانشاه ناشی از نبود سرمایه‌گذاران بین المللی است که اتاق بازرگانی باید در این زمینه ورود کند.

دستگاه‌های خدمت رسان  به هیچ عنوان بدون هماهنگی با استانداری نسبت به قطع خدمات واحد‌های تولیدی اقدام نکنند.

 قرار نیست هرآنچه که از تهران به دستگاه‌ها خصوصا دستگاه‌های خدمت رسان اعلام می‌شود را پیاده و استان را تعطیل کنیم. اگرچه قانون باید اجرا شود، اما لازم است در استان هم تدابیری داشته باشیم.

انتهای پیام/ ط.پ

برچسب ها: استاندار ، اشتغال ، بیکاری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.