هفت واحد تولید و عرضه فرآورده‌های دامی غیربهداشتی استان سمنان پلمب شد

مدیرکل دامپزشکی استان سمنان گفت: هفت واحد تولید و عرضه فرآورده‌های دامی و پروتئینی غیربهداشتی از ابتدای فروردین تا پایان دی ١۴٠٠ در استان سمنان پلمب شد.

باشگاه خبرنگاران جوان  سمنان - حسینی می گوید: امسال ۶۵ پرونده در زمینه تولید و عرضه محصولات دامی و پروتئینی غیر بهداشتی در طی بازرسی‌های کارشناسان دامپزشکی از مراکز عرضه و تولید در مراجع قضایی تشکیل شده است که برای ۶۰ پرونده حکم صادر و ۲۸ پرونده در دست اقدام است.

 از ابتدای فروردین تا پایان دی سال گذشته ۱۰۶ پرونده در زمینه تولید و عرضه محصولات دامی و پروتئینی غیر بهداشتی در مراجع قضایی استان سمنان تشکیل شد که ۴۶ پرونده رسیدگی شد و ۳۶ پرونده در دست اقدام است.

۶۵ محموله غیر مجاز در زمینه حمل غیرمجاز دام و فرآورده‌های دامی با نظارت هوشیارانه کارشناسان دامپزشکی از ابتدای فروردین تا پایان دی امسال شناسایی و توقیف شد.

وی گفت: ۲۰۸ هزار و ۱۶۵ راس دام و ۱۹ میلیون و ۶۸۹ هزار و ۴۹۳ قطعه طیور در کشتارگاه‌های استان سمنان از ابتدای فروردین تا پایان دی کشتار شد و استان سمنان در زمینه تامین گوشت دام و طیور کمبودی ندارد و مازاد تولید استان در بازار استان‌های همجوار عرضه می‌شود.

۱۰ هزار و ۵۲۷ کیلوگرم گوشت دامی غیر بهداشتی و ۹۷ هزار و ۵۸۹ کیلوگرم گوشت طیور غیر بهداشتی در طی نظارت کارشناسان دامپزشکی از کشتارگاه‌های استان سمنان از ابتدای فروردین تا پایان دی امسال معدوم سازی شد.

انتهای پیام / ن 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.