جمع آوری ۲۷ میلیارد تومان کمک‌های مردمی برای نیازمندان

تا پایان دی ماه سال جاری حدود ۲۷ میلیارد تومان کمک‌های مردمی برای نیازمندان و محرومان شهرستان البرز هزینه شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین - حسین اصلی بیگی طزرکی رئیس کمیته امداد شهرستان البرز گفت: تا پایان دی امسال حدود ۲۷ میلیارد تومان کمک‌های مردم نوعدوست و نیکوکار شهرستان البرز در سرفصل‌های مختلف جمع آوری و برای نیازمندان و محرومان همین شهرستان هزینه شده است.

کمیته امداد امام خمینی (ره) برای ترویج فرهنگ انفاق و نیکوکاری در جامعه و خدمت به، ولی نعمتان تحت حمایت، برنامه‌ها و طرح‌های مختلفی دردست اجرا دارد.

طرح "اکرام ایتام و محسنین" یکی از طرح‌های کمیته امداد امام خمینی (ره) با هدف حمایت و ارائه خدمت به فرزندان ایتام و محسنین است.

تا پایان دی ماه سال جاری دو هزار و ۱۴۸ حامی بیش از سه میلیارد و ۸۹۵ میلیون تومان به یک هزار و ۱۷۳ فرزند یتیم و محسنین تحت حمایت خود، به صورت نقدی و غیرنقدی مساعدت کرده اند.

در حال حاضر ۱۹۳ یتیم و ۹۸۰ فرزند محسنین تحت حمایت کمیته امداد شهرستان البرز هستند و علاوه بر خدمات این نهاد از کمک‌های حامیان و خیران بهره‌مند هستند که کمک‌های نقدی به شماره حساب فرزند منتخب یا معرفی شده به حامی، واریز می‌شود.

یکی دیگر از کمک‌های مردمی صدقات روزانه است و طی این مدت بیش از یک میلیارد و ۴۷۷ میلیون تومان به ۲۱ هزار و ۴۶۱ صندوق واریز شده که این مبالغ نیز همانند سایر کمک‌های مردمی در همین شهرستان و براساس نیت اهداء کنندگان هزینه شده است.

عموم مردم نیکوکار می‌توانند کمک‌های خود به نیازمندان و محرومان را از طریق کد مهربانی #۰۲۸۱*۸۸۷۷* به نیازمندان و محرومان این شهرستان اهداء کنند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار