حجت الاسلام غبیشاوی از نمایندگان آبادان و خرمشهر خواست برای رفع تناقض قانونی منطقه آزاد اروند اقدام کنند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان  آبادان _  حجت الاسلام عبدالحسین غبیشاوی ، امام جمعه آبادان در خطبه های عبادی_سیاسی این هفته گفت : نمایندگان شهرستان آبادان وخرمشهر  در مجلس با هدف شکوفایی منطقه آزاد اروند در زمینه اشتغال،درمان وبهداشت  تناقض های قانونی در منطقه آزاد اروند را رفع کنند.

او  گفت: امید است وعده هایی که مدیرعامل جدید منطقه آزاد اروند پس از صدور و تایید حکم سمت خود برای تغییرات مثبت 6 ماهه خود داد به سرانجام برسد و مشکلاتی مانند آسفالت، فاضلاب و اشتغال تا حد زیادی برطرف شود.

خطیب نماز جمعه آبادان خواستار حل مشکل گرانی کالاها و اقلام مورد نیاز زندگی در آبادان شد گفت: گرانی ها در این شهرستان بیش از شهرستان های دیگر احساس می شود و نیاز است وازرت صمت و جهاد کشاورزی نظارت های خود را برای کنترل بازار ۲  چندان کنند.

این مسئول با توجه به نزدیک بودن شهادت امام کاظم و حضرت ابوطالب و همچنین معبث رسول اکرم(ص) خواستار توجه اهمیت یکسان به اعیاد و شهادت های مذهبی و رعایت این فرهنگ شد و گفت :علت مشکلات فعلی جهان علی اسلام تمسک به شعار هاست و این درحالی است که باید راه و سیرت پیامبر به الگوی زندگی افراد تبدیل شود.

او وضعیت فعلی اوکراین را حاصل اعتماد به غربی ها دانست و گفت: تنبیه کشور روسیه و موضوع گیری ها در خصوص فتنه های سوریه بیانگر این است که هرکسی در کنار ایران باشد مورد غضب جهان غرب قرار میگیرد.

انتهای پیام / ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.