مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: جشن نیکوکاری امسال با شعار عیدی برای همه در استان زنجان برگزار می شود

 باشگاه خبرنگاران جوان زنجان - صالحی امروز در جلسه هماهنگی رویداد ملی و معنوی جشن نیکوکاری گفت: جشن نیکوکاری با هدف ترویج فرهنگ خیر و احسان و تامین بخشی از اقلام مورد نیاز مددجویان در آستانه سال نو با همکاری صدا و سیما، بسیج، آموزش و پرورش و مراکز نیکوکاری در استان  زنجان برگزار می‌شود.

او گفت: حضور خیران و نیکوکاران در اجرای برنامه‌های این نهاد زمینه تسهیل‌گری در ارائه خدمات اثرگذار در حوزه توانمندسازی به خانواده‌های مددجو را بیش از پیش فراهم می‌کند.

صالحی  با بیان اینکه انس و الفت دیرینه به مکتب حسینی، علوی و فاطمی، اعتقاد و باور قلبی مردم استان زنجان موجب تقویت کار‌های خیرخواهانه و نیکوکارانه شده است گفت: این اعتقاد و باور باعث حضور پر شور مردم در برنامه‌های این نهاد در بخش‌های مختلف نیز شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان می گوید: امروز به همت مردم خیر و نیکوکار استان زنجان و همراهی مسئولان در حوزه اکرام ایتام میزان سرانه پرداختی به فرزندان ایتام این استان جزوء استان‌های برتر کشوری است.

او  با اشاره به آغاز پویش ملی معنوی جشن نیکوکاری گفت: برنامه‌ریزی شده است علاوه بر استفاده از روش‌های الکترونیکی و نوین در جذب کمک‌های مردمی پایگاه‌های نمادین این نهاد در روز‌های ۱۳،۱۲و۱۴ اسفند در  شهر، مصلی‌های نماز جمعه و مدارس استقرار یابند.

صالحی ضمن قدردانی از همراهی خیران و نیکوکاران و آحاد مردم ولایی استان زنجان با برنامه‌های این نهاد گفت: مردم نیکوکار استان زنجان می‌توانند از طریق کد دستوری #۰۲۴*۱*۸۸۷۷* و تلفن نیکوکاری ۳۳۱۱۶ و انتخاب گزینه ۳ در این کار خیر مشارکت کنند.

انتهای پیام/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.