رییس هیات سوارکاری خوزستان گفت: هفته هفتم رقابت‌های کورس سوارکاری با حضور شرکت کنندگانی از سراسر کشور روز جمعه در اهواز برگزار و نفرات برتر مشخص شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان اهواز - حسین برون  گفت: در هفته هفتم کورس زمستانه سوارکاری کشور بیش از ۵۰ راس اسب از استان‌های مختلف کشور در ۹ کورس با یکدیگر به رقابت پرداختند.

او مسافت ۹ کورس این رقابت‌ها را یکهزار و ۴۰۰ متر عنوان کرد و گفت: در کورس اول این رقابت‌ها یاقوت میرتفت، بلوچ مجرب و بوراک بهروزی اول تا سوم و در کورس دوم پرنگ مجرب، بروسلی اس. تی. اس و بالستیک اچ. دی مقام اول تا سوم را کسب کردند.

رییس هیات سوارکاری خوزستان گفت: در کورس سوم این پیکار‌ها پورشه ال شویرد، پارادایس گوانجی و پیکار گلجویی اول تا سوم و در کورس چهارم پیکاردو فاتحی، پری ویس بزن و پیروز نور مقام اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.

به گفته این مقام مسئول  در کورس پنجم نیز پاتریک بابا حسنی، پلنگ لرستان و پاریس احمدی مقام اول تا سوم و در کورس ششم آریانشاه کاکا، برنا رجبی و اسد لویمی اول تا سوم شدند.

آقای برون گفت: در کورس هفتم مسابقات بیان وسن، نادر خان آبادان و باروت سادات اول تا سوم شدند.

رییس هیات سوارکاری خوزستان  می‌گوید: همچنین در کورس هشتم برکان سید فاخر، بهاره اکبری و بیوتی زلس اول تا سوم و در کورس نهم اروگیت حسین آباد، بوگاتی صحرایی و الشموس جی کی مقام اول تا سوم را کسب کردند.

بیش از یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال جایزه نقدی به نفرات اول تا سوم این مسابقات اهدا شد.

 مسابقات کورس زمستانه کشور همه ساله در بهمن و اسفندماه به میزبانی اهواز برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.