عضو شورای شهر کرمانشاه گفت : این شهر تنها کلانشهری در کشور است که "شهربازی" ندارد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه- سید حجت الله موسوی اجاق گفت : مراکز تفریحی و گردشگری برای هر شهری حائز اهمیت است و باید به آن توجه ویژه داشت.

به گفته عضو شورای شهر کرمانشاه خوشخبتانه کرمانشاه به جهت توپوگرافی شهری و منطقه‌ای که همگی خدادادی است از قابلیت‌های خوبی در زمینه تفریحات و گردشگری برخوردار است، طوری که اگر ۱۰ دقیقه پیاده روی کنید به کوه و تپه‌ای می‌رسید. اما جدای از این نعمت‎های خدادادی، کرمانشاه از جهت مراکز تفریحی مدرن و ساخته بشر به شدت فقیر است.

کرمانشاه علی رغم کلانشهر بودن، تنها شهری در کشور است که شهربازی ندارد.

کرمانشاه پارک و فضای سبز بسیار دارد، اما این‌ها برای تفریح و گردش کفایت نمی‌کند و این شهر نیازمند مراکز تفریحی مانند شهربازی و تله کابین و زیپ لاین و... است و در همین راستا بطور جد از ابتدای سال آینده پیگیر راه اندازی شهربازی و تله کابین کرمانشاه هستیم.

در خصوص شهربازی کرمانشاه از ابتدای سال آینده فراخوان آن داده خواهد شد تا هرچه سریعتر با حضور سرمایه گذار جدید، شهربازی مدرن و در خور شان مردم در کرمانشاه راه اندازی شود.

از ابتدای سال آینده پیگیر تعیین تکلیف پروژه تله کابین خواهیم شد و پس از تعیین تکلیف آن فراخوان این پروژه برای جذب سرمایه گذار هم داده خواهد شد.

توسعه کرمانشاه نیازمند همکاری تمامی مجموعه‌های شهرداری، شورای شهر و استانداری و تمامی دستگاه‌های استان خوشبختانه هم اکنون شهرداری قانونمند و خرد گرا در شهر داریم، اما این برای توسعه شهر کافی نیست و باید شورای شهر خردمند و قانون گرا هم داشته باشیم.

در کنار این دو برای توسعه شهر نیاز است که حمایت استان و استانداری را هم داشته باشیم.

هیچ وقت هیچ توسعه‌ای در شهر کرمانشاه و در استان اتفاق نمی‌افتد مگر با خرد جمعی و حسن مدیریت و این امر نیازمند تعامل سازنده شورا و شهرداری و استانداری و سایر دستگاه هاست، چرا که بسیاری امور شهر بین بخشی است و با همکاری دستگاه‌های مختلف قابل انجام است.

بطور مثال در بحث جمع آوری متکدیان حدود پنج دستگاه از جمله شهرداری متولی است و کافی است یکی از این دستگاه‌ها به وظیفه خود به خوبی عمل نکند، آن زمان انجام این کار قطعا دچار چالش و مشکل خواهد شد؛ بنابراین برای توسعه همه جانبه شهر نیازمند همکاری تمامی دستگاه‌ها در استان و شهر کرمانشاه هستیم .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.