معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان از واکسیناسیون ۳۷ هزار و ۳۴۸ نفر از کودکان پنج تا ۱۲سال در این استان خبر داد.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان- دکتر فاطمه ترکمان اسدی گفت: از این تعداد ۳۲ هزار و ۴۵۴ نفر دُز اول و ۴۸۹۴ نفر نیز دُز دوم را دریافت کرده‌اند.

او گفت:خانواده‌ها هر چه سریعتر نسبت به انجام واکسیناسیون اعضای خانواده که در گروه هدف هستند، اقدام کنند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی همدان تا پنجم اسفندماه در استان همدان ۲/۴ درصد از کودکان ۵ تا ۱۲ سال دُز دوم واکسن و ۱۶/۲ درصد نیز دُز اول واکسیناسیون را انجام داده‌اند.

اسدی گفت: در شهرستان نهاوند نیز ۲/۲ درصد نوبت اول،۱۳/۳ درصد نوبت دوم و در شهرستان ملایر نیز ۲/۲ درصد نوبت دوم و ۱۳/۷ درصد نوبت اول واکسن را دریافت کرده‌اند.

او گفت:در شهرستان کبودراهنگ نیز ۱/۹ درصد نوبت دوم واکسیناسیون، ۲۰/۴ درصد نوبت اول واکسیناسیون و در شهرستان فامنین نیز ۲۳/۲ درصد نوبت اول و ۰/۴ درصد نیز نوبت دوم واکسیناسیون را انجام داده‌اند همچنین در شهرستان رزن ۳/۶ درصد نوبت دوم واکسیناسیون و ۲۶/۲ درصد نیز دز اول واکسیناسیون را داشته‌اند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: همچنین شهرستان درگزین ۲۴/۲ درصد نوبت اول، ۲ درصد نیز نوبت دوم را دریافت کرده‌اند.

به گفته اسدی در شهرستان تویسرکان ۲/۲ درصد نوبت دوم، ۱۴/۷ درصد نوبت اول و در شهرستان بهار ۱۶/۲ درصد نوبت اول، ۲/۹ درصد نوبت دوم و در شهرستان اسدآباد نیز ۳/۳ درصد نوبت دوم و ۲۲/۵ درصد نیز نوبت اول واکسن را  تا مورخ پنجم اسفندماه دریافت کرده‌اند.

او گفت: رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و انجام واکسیناسیون گروه‌های هدف را بهترین راه پیشگیری از کرونا است و امیدواریم سایر خانواده‌های باقی مانده نسبت به واکسیناسیون فرزندانشان اقدام کنند.

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار