مدیرعامل بنیاد برکت از ساخت دو مدرسه جدید در اصفهان خبر داد و اعلام کرد مدارس ساخته شده توسط این بنیاد به یک‌هزار و ۸۰۰ مدرسه رسیده است.

باشگاه خبرنگاران جوان - مدیرعامل بنیاد برکت گفت: مدرسه ۹ کلاسه برکت در شهرستان نوش‌آباد و مدرسه ۶ کلاسه برکت در روستای قهجاورستان استان اصفهان افتتاح شد و در اختیار دانش‌آموزان این مناطق قرار گرفت.

به گفته ترکمانه این مدرسه ۹ کلاسه با زیربنای ۶۴۴ مترمربع و با حجم سرمایه‌گذاری بیش از ۲.۵ میلیارد تومان ساخته شده است.
مدیرعامل بنیاد برکت گفت: مدرسه برکت روستای قهجاورستان نیز دارای ۶ کلاس درس است و ۶۳۵ مترمربع زیربنا دارد. حجم کل سرمایه‌گذاری برای ساخت این واحد آموزشی نیز بالغ بر ۲.۵ میلیارد تومان است.

تاکنون ۴۷ مدرسه با ۲۹۷ کلاس درس در مناطق محروم و روستایی استان اصفهان به بهره‌برداری رسیده است.

بنیاد برکت تا به امروز ۲۴۹ پروژه عمرانی و زیربنایی شامل مدرسه، مسجد، مسکن معلولین، مرکز جامع سلامت، خانه بهداشت، حوزه علمیه، کتابخانه و خانه عالم را با سرمایه‌گذاری ۵۶ میلیارد تومان در مناطق کم برخوردار استان اصفهان به بهره‌برداری رسانده است.

ترکمانه گفت: ۲۱۶ پروژه عمرانی و زیربنایی دیگر به ارزش ۷۳ میلیارد تومان نیز در دست اجراست که تمامی این پروژه‌ها تا پایان سال ۱۴۰۲ افتتاح خواهند شد.

به گفته مدیرعامل بنیاد برکت، بنیاد بر اساس منویات رهبر معظم انقلاب و سیاست‌های ابلاغی از سوی ستاد اجرایی فرمان امام، نسبت به ساخت ۲ هزار و ۷۰۰ مدرسه با ۱۴ هزار و ۵۰۰ کلاس درس تعهد دارد که تا به امروز یک‌هزار و ۸۰۰ مدرسه با ۱۰ هزار کلاس درس به بهره‌برداری رسیده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار