رئیس کل دادگستری خوزستان گفت: برخی مسائل از حساسیت بالاتری برخوردارند و چنانچه قبل از انتشار بتوان با یک حقوقدان مشورت کرد، از بسیاری پرونده‌های دادگاه مطبوعات کاسته می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان اهواز -حجت الاسلام و المسلمین صادق مرادی گفت: حضور در دادگاه برای هیچکس خوشایند نیست و گاهی یک رای می‌تواند سرنوشت یک فرد یا نشریه را تغییر دهد و یکی از مسائل مورد تاکید مقام معظم رهبری در بحث‌های اخیر ایشان، موضوع جهاد تبیین است و همه ما وظیفه داریم که این مسئله را مورد توجه قرار دهیم.

رئیس کل دادگستری خوزستان می گوید: جهاد به معنای حمله و نیازمند طرح و نقشه است و هرکس که بخواهد مجاهدت کند، باید بیش از حد معمول تلاش کند. البته در این راه امکان ضدحمله نیز وجود دارد و باید منتظر اقدامات دشمنان نیز بود.

به گفته او کسانی که در عرصه فرهنگ قلم می‌زنند، یکی از بازو‌های قوی جهاد تبیین هستند و برای شرکت در این عرصه باید موقعیت‌ها و معیار‌ها را شناخت و فارغ از هرگونه گرایشات شخصی برای تحکیم نظام مقدس جمهوری اسلامی گام برداشت.

دشمن نیز در حال جنگ است، اما جنگ وی جنگ تخریب است و با استفاده از رسانه‌های بیگانه سعی در تخریب و تشویش اذهان عمومی دارد. در مقابل این اقدامات آنان، رسانه‌ها باید با ارائه و تبیین دستاورد‌های داخلی مردم را امیدوار کنند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار