مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق شمال استان کرمان گفت: با غیرحضوری شدن مراجعات مردمی به اهداف استراتژی ۱۴۰۴ نزدیک می‌شویم.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان - محمد سلیمانی گفت: به حداقل رساندن مراجعات حضوری مشترکین از اهداف استراتژی ۱۴۰۴ این شرکت میباشد وخوشبختانه با همکاری مشترکین، اطلاع رسانی و تبلیغات محیطی از طریق رسانه‌ها با توجه به شرایط بیماری کرونا از سال گذشته با خدمات غیرحضوری به مشترکین رشد افزایشی داشته است.

به گفته سلیمانی، ایجاد و راه اندازی میزخدمت، مرکز پاسخگویی تلفنی روابط عمومی و مرکز ۱۲۱ سایت شرکت، اپلیکیشن برق من از جمله طرح‌ها و پروژه‌های توزیع برق شمال استان با هدف کاهش مراجعات حضوری مشترکین و مردم می‌باشد.

او می‌گوید: اپلیکیشن برق من در راستای برنامه‌های دولت الکترونیک و با هدف کاهش مراجعات حضوری مردم انجام شده و ضمن پاسخگویی به مشترکین، تحول خوبی در ارائه خدمت غیرحضوری خواهد بود.

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق شمال استان کرمان گفت: مشترکین با ورود به سایت توزیع برق شمال استان علاوه بر ثبت شکایات و انتقادات می‌توانند از طریق تماس با کارشناسان مربوطه پاسخ سوال‌های خود را دریافت نمایند.

یکی دیگر از برنامه‌های توزیع برق شمال استان در راستای دولت الکترونیک، راه اندازی مرکز پاسخگویی تلفنی ۳۲۵۲۰۳۳۳ جهت رسیدگی به شکایات احتمالی و همچنین تلفن گویای ۵۹۲۲۹ بوده است.

به گفته او، در مرکز فوریت‌های برق ۱۲۱ تمامی مکالمات ضبط و ثبت می‌شود و از ابتدای بهمن ماه سالجاری دفتر روابط عمومی با حضور همکاران امور‌های برق شمالغرب و جنوبغرب کرمان نسبت به احصاء فعالیت‌هایی که هم اکنون بصورت حضوری برای مردم ارائه می‌شوند اقدام نمود ه و با استقرار یک نیروی آمارگیر در ورودی برق کرمان مراجعات حضوری را هم اکنون رصد می‌کند و انشالله بزودی حجم مراجعات مردمی ورودی به شرکت و مربوط به فعالیت‌های مختلف استخراج تا با استفاده از نتایج این نظرسنجی آن بخش‌هایی از فرایند‌ها که هم اکنون مردم برای آن به شرکت مراجعه میکنند برای تبدیل شدن به یک فرایند غیر حضوری مورد پیگیری واقدام قرار گیرد.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار