حسین قربان‌زاده گفت: باعث خجالت است درآمد استوری یک صفحه لوازم آرایشی در فضای مجازی از در آمد یک باشگاه بیشتر است.

باشگاه خبرنگاران جوان - حسین قربان‌زاده در مراسم هم اندیشی با موضوع خصوصی سازی باشگاه استقلال اظهار داشت: یک میلیون و سیصد و پنجاه و نه هزار دلار برای استراماچونی، پانصد و هفتاد و هشت هزار دلار برای میلیچ، صد و سیزده هزار دلار برای پادووانی و به همین میزان برای یک خارجی دیگر حسابرسی شده است. وقتی ناظر باشگاه و سهامدارش هوادار باشد دیگر خبری از این مدل قرارداد‌ها نیست. جالب است برخی کار‌های مالی در این باشگاه که مربوط به ۲۰ سال پیش است ثبت نشده و الان ۳۵۰ میلیارد تومان مشارکت در افزایش سرمایه اتفاق می‌افتد. ما شرکتی نداریم که اینقدر افزایش سرمایه داشته باشد. باعث خجالت است در آمد استوری یک صفحه لوازم آرایشی در فضای مجازی از در آمد یک باشگاه بیشتر است.

سرمایه ثبتی استقلال ۷۱۹ میلیارد و پرسپولیس ۷۰۱ میلیارد تومان است. در ۵۰ درصد این رقم قرار است مردم مشارکت کنند. سقفی هم بین ۱۸۰ هزار تومان تا ۲۰۰ هزار تومان است، هر کسی هم بخواهد میتواند از ۱۵ اسفند سهام بخرد.

برای رخ دادن چنین اتفاقی (خصوصی سازی) نیاز بود تا پیشکسوتان استقلال را دور هم جمع کنیم. جلسه خوبی داشتیم و دغدغه‌ها مطرح شد. امیدواریم روز ۱۵ اسفند ۲ باشگاه استقلال و پرسپولیس خصوصی شوند. ۱۰ درصد ارزش این ۲ باشگاه، در روز ۱۵ اسفند و در غالب مشارکت در افزایش سرمایه به مردم واگذار می‌شود. پیشنهاد ۵ درصد بلوک هواداری و ۵ درصد بلوک پیشکسوتان از طرف سازمان خصوصی سازی مطرح شده که باید در هیئت واگذاری به تصویب برسد و ان شاالله در اوایل سال ۱۴۰۱، تخصیص پیدا کند. اگر این ۲ باشگاه وارد بورس شوند، باعث رونق بورش هم خواهند شد. کسی که سهم استقلال و پرسپولیس را می‌خرد، به قصد سودآوری این سهام را نمی‌خرد که آن را بفروشد. کسانی که سهم این ۲ باشگاه را می‌خرند، وفاداری و تعصب را به استقلال و پرسپولیس دارند. پیش بینی ما این است که نماد این ۲ باشگاه که فروردین سال آینده برای خرید و فروش باز می‌شود، ما با افزایش قیمت مواجه شویم. قطعا کسی از این موضوع، متضرر نخواهد شد. اقتضای بازار سرمایه، نواسانی است و باید به آن، توجه کنیم. جنس این ۲ باشگاه، متفاوت از سایر شرکت‌ها است. تضمین موفقیت باشگاه استقلال را بعد از واگذاری خواهیم داشت.  این ۲ باشگاه به مرحله واگذاری رسیده و این مسئله آغاز حمکرانی استقلال و پرسپولیس در بحث مدیریت حرفه‌ای می‌باشد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۸ ۰۷ اسفند ۱۴۰۰
داداش حق پخش رو بده تا درامدشون بیشتر بشه
آخرین اخبار