نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز گفت: هوشمندسازی نظام مالیاتی در راستای تحقق عدالت و جلوگیری از فرار مالیاتی بسیار مهم است.

باشگاه خبرنگاران جوان تبریز - حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل هاشم در دیدار مدیرکل جدید امور مالیاتی آذربایجان شرقی  گفت : هوشمندسازی نظام مالیاتی در جهت جلوگیری از فرار مالیاتی و تحقق عادلانه درآمد‌های دولت بسیار مهم است چرا که بحث وصول مالیات حساسیت‌های ویژه‌ای دارد که یکی از مهمترین آنها، تعامل کامل با مراجعین و تکریم آنان و در عین رعایت عدالت در وصول مالیات است.

 تعامل شایسته با بازار، اصناف و تشکل‌ها و انجمن‌های حرفه‌ای و هم چنین تلاش برای برخورد توام با رفتار اسلامی در کنار مراعات حال اقشار کم بضاعت در وصول مالیات بسیار حیاتی است و منجر به عدالت اجتماعی در جامعه می‌شود.

 این امر با استفاده از افراد پاکدست و اهل دین و مبارزه با فساد اداری همراه با افزایش نظارت، ارتقای تکریم کارکنان و بها دادن به نیرو‌های کاری و کاربلد، میسر خواهد شد.

 عیسی اورج زاده مدیرکل امور مالیاتی آذربایجان‌شرقی نیز ضمن ارائه گزارشی از اهم اقدامات و برنامه‌های اداره کل و روند وصول درآمد‌های مالیاتی استان، گفت: با توجه به رهنمود‌ها و حمایت‌های مسئولین ارشد استانی مبنی بر رعایت عدالت مالیاتی و مودی‌مداری، سعی خواهد شد با کمترین تنش و اختلاف با مودیان محترم، عدم تبعیض و با حداکثر تعامل، مالیات‌های تعیین شده قانونی وصول شود که این امر در سایه تلاش و همت مضاعف همکاران میسر خواهد شد.

سازمان امور مالیاتی با اجرای منویات مقام معظم رهبری در راستای تحقق تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها گام بر می‌دارد و مجموعه اقدامات خود را در زمینه هوشمندسازی نظامی مالیاتی برای جلوگیری از فرار مالیاتی متمرکز کرده است.

انتهای پیام/

برچسب ها: وصول مالیات ، مالیات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.