سعید محمد گفت: درخواست ما از مجلس این است که مشوق‌های لازم برای سرمایه گذاری در مناطق آزاد را محدود نکند.

باشگاه خبرنگاران جوان سنندج   - دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری- صنعتی و ویژه اقتصادی امروز در فرودگاه سنندج گفت: مناطق آزاد به معافیت‌های گمرگی و مالیاتی شناخته می‌شود، نمایندگان در بررسی بودجه ۱۴۰۱ با دید منطقی و کارشناسی حرکت کنند و گرنه موجب فرار سرمایه به کشور‌های اطراف خواهیم شد.

او می گوید: ابتدای امسال هفت منطقه آزاد جدید توسط مجمع تشخیص مصلحت نظام ابلاغ و دولت موظف شد این مناطق را راه اندازی کند و یکی از این مناطق که ظرفیت بالایی هم دارد، منطقه آزاد بانه و مریوان در کردستان است.

محمد گفت: امیدواریم منطقه آزاد بانه و مریوان نیز هرچه سریع‌تر راه‌اندازی و شاهد ارتقا معیشت مردم استان کردستان باشیم.

او می گوید: از سرمایه گذاران داخلی و خارجی به ویژه در عراق دعوت می‌کنیم در منطقه آزاد بانه و مریوان سرمایه گذاری کنند، ضمن اینکه جلساتی در این سفر با آنان خواهیم داشت و آینده خوبی برای منطقه به ویژه بانه و مریوان پیش بینی می‌کنیم.

سعید محمد،  امروز به منظور شرکت در آیین آغاز عملیات اجرایی منطقه آزاد تجاری صنعتی بانه و مریوان به کردستان سفر کرده است.

حضور مشاور رئیس‌جمهور در جلسه شورای اداری استان کردستان، حضور در بانه و مریوان و معرفی سرپرست منطقه آزاد بانه و مریوان از دیگر برنامه‌های سفر سعید محمد در استان کردستان است.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.