جوان‌گرایی بر دولت سیزدهم حاکم است

تحلیلگر سیاسی می گوید در دولت سیزدهم تفکر جوان‌گرایی حاکم است؛ البته باید مشکلاتی از قبیل بیکاری جوانان و فارغ‌التحصیلان هم حل شود.

 حسین کنعانی مقدم گفت: اگر بخواهیم حرکت جهادی انجام دهیم و مشکلات کشور در کوتاه مدت حل کنیم چاره جز اتکا به نیروی جوان نداریم؛ البته بخشی از جوان‌گرایی به فیزیک جوانی، شهامت، توانمندی، قدرت، پویایی، تحرک و شجاعت و بخشی دیگر آن به نوع تفکر و جوانی برمی‌گردد.

به گفته تحلیلگر مسائل سیاسی در دولت سیزدهم تفکر جوان‌گرایی حاکم است؛ البته مشکلاتی از قبیل بیکاری جوانان و فارغ‌التحصیلان اندیشمندان حل شود؛ همچنین اگر ساختار اقتصادی کشور شکل نگیرد و هر مسئولی حرف از جوان‌گرایی بزند، به مردم دروغ می‌گوید.

سال ۹۷ بود که رهبر انقلاب در بیانه گام دوم انقلاب بر جوان‌گرایی تاکید کردند؛ ایشان در این بیانیه اعلام کردند که مدیران جوان، کارگزاران جوان، اندیشمندان جوان، فعّالان جوان، در همه‌ی میدانهای سیاسی و اقتصادی و فرهنگی و بین‌المللی و نیز در عرصه‌های دین و اخلاق و معنویّت و عدالت، باید شانه‌های خود را به زیر بار مسئولیّت دهند، از تجربه‌ها و عبرتهای گذشته بهره گیرند، نگاه انقلابی و روحیه‌ی انقلابی و عمل جهادی را به کار بندند و ایران عزیز را الگوی کامل نظام پیشرفته‌ی اسلامی بسازند.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار