رئیس هیات ژیمناستیک مهاباد گفت: "ناصر هوشیار" داور درجه ۲ و مربی بین‌المللی این شهرستان در دوره بین المللی داوری ترامپولین که به میزبانی کشور سوئیس برگزار خواهد شد، شرکت می‌کند.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد- صدیق عزیزی گفت: "ناصر هوشیار" به عنوان تنها نماینده آذربایجان‌غربی به همراه ۱۰ داور دیگر از کشورمان در این دوره حضور خواهد یافت.

وی گفت: این ورزشکار شایسته علاوه بر دارا بودن مدرک درجه ۲ داوری، مدرک بین المللی مربی‌گری رشته ژیمناستیک را در بخش ترامپولین در کشور هند کسب کرده است.

رئیس هیات ژیمناستیک مهاباد گفت: این مربی مهابادی، سابقه ۱۲ سال فعالیت حرفه‌ای به عنوان مربی در رشته ترامپولین و کسب عناوین دوم و سوم قهرمانی کشور را در این رشته ورزشی دارد و هم‌اکنون به عنوان مربی و مسئول کمیته داوران ترامپولین آذربایجان‌غربی فعالیت می‌کند.

ترامپولین یکی از رشته‌های ورزش ژیمناستیک است که بر روی تشک فنری برگزار می‌شود و ورزشکاران با انجام پرش و حرکات نمایشی (پشتک و وارو) امتیاز کسب می‌کنند.

رقابت‌های این رشته به صورت یک نفره و ۲ نفره انجام می‌شود و برای نخستین بار در سال ۲۰۰۰ میلادی به عنوان یکی از بخش‌های رشته ژیمناستیک به بازی‌های المپیک سیدنی استرالیا راه یافت.

انتهای پیام / س خ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.