مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان از صدور ۹ هزار و ۱۳۷ فقره کارت سلامت برای رانندگان حمل و نقل عمومی مسافری و باری این استان در ۱۱ ماهه امسال خبر داد.

ایوب کرد گفت:در حال حاضر چهار مرکز تخصصی طب کار در استان جهت انجام معاینات پزشکی رانندگان ناوگان مسافری و باری زیر نظر این اداره کل مشغول به فعالیت هستند و در این مراکز آزمایشاتی از قبیل بینایی سنجی، شنوایی سنجی، معاینات پزشکی بالینی فرد نظیر فشار خون، نوار قلب و آزمایشات روتین مانند قند خون، چربی خون و ... جهت بررسی سلامت رانندگان انجام می‌شود.

او می گوید: اخذ کارت صحت و سلامت از جمله شرایط بسیار مهم داشتن کارت هوشمند برای فعالیت حرفه‌ای رانندگان پرتلاش در بخش حمل و نقل جاده‌ای است  و برای تحقق فاصله گذاری اجتماعی امکان مشاهده و تمدید اعتبار کارت سلامت رانندگان ناوگان حمل و نقل برون شهری استان با هدف مقابله با شیوع ویروس کرونا از طریق مراجعه به نشانی www.rmto.ir امکان پذیر است

کرد  می گوید: در حال حاضر ۱۱ هزار و ۵۰۶ نفر راننده و ۱۰ هزار و ۴۲۵ دستگاه ناوگان باری و مسافری در حوزه عملکرد اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سیستان و بلوچستان به هموطنان گرامی خدمات ارائه می‌دهند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار