فرمانده انتظامی شهرستان لنده گفت: طرح ارتقای امنیت اجتماعی در این شهرستان با دستگیری ۲۳ سارق و خرده فروش مواد مخدر اجرا شد.

سرهنگ محمود عدالت پرور از اجرای طرح‌های مختلف ارتقای امنیت اجتماعی خبر داد و گفت: اجرای این طرح با جدیت و متناسب با شرایط انتظامی شهرستان و مطالبات پلیسی مردم لنده انجام می شود.

او می گوید: واحد‌های مختلف انتظامی این شهرستان به موجب وظایف ذاتی پلیس و با هماهنگی دادستان شهرستان مرحله نخست طرح ارتقای امنیت اجتماعی را با محوریت برخورد با خرده فروشان و استعمال کنندگان مواد مخدر و سارقان به انجام رساندند.
 
به گفته فرمانده انتظامی شهرستان لنده، دستگیری ۳ سارق، کشف ۸ فقره سرقت اماکن دولتی و خصوصی، دستگیری ۲۰ خرده فروش و استعمال کننده مواد مخدر، توقیف ۵ دستگاه خودرو و موتور سیکلت متخلف و بدون پلاک، کشف مقادیری مواد مخدر از انواع مختلف، کشف ۱۱ عدد انواع سلاح سرد، کشف اموال سرقتی شامل ۵ دستگاه تلفن همراه، یک دستگاه لپ تاپ، یک دستگاه مانیتور و اقلام دیگر استعمال مواد مخدر از جمله نتایج اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی بود.
 
عدالت پرور گفت: اجرای طرح‌های مختلف ارتقای امنیت اجتماعی همچنان با جدیت و متناسب با شرایط انتظامی شهرستان و مطالبات پلیسی مردم شهرستان انجام خواهد شد.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.