رییس شورای اسلامی شهر اهواز گفت: نخاله‌های رها شده در اهواز معادل ۲۳ هزار کامیون برآورد شده که شهرداری به تنهایی توان جمع‌آوری این حجم نخاله ساختمانی از سطح شهر را ندارد.

سیاوش محمودی گفت: مشارکت دستگاه‌های مختلف و شرکت‌های بزرگ مستقر در این شهر برای خارج کردن این نخاله‌ها از سطح شهر ضروری است.

رییس شورای اسلامی شهر اهواز می گوید: در برخی شهر‌ها پسماند محله‌های مختلف در روز‌های زوج و یا فرد جمع آوری می‌شود که این طرح هزینه جمع‌آوری پسماند را به نصف کاهش داده و در نهایت کاهش هزینه‌های جاری مدیریت شهری را در پی دارد.

به گفته او طرح تفکیک زباله از مبداء به صورت جدی توسط شهرداری پیگیری می‌شود و موفقیت این طرح که از سال آینده به صورت جدی در مناطق شهرداری اهواز آغاز می‌شود، بستگی به مشارکت شهروندان است و با اجرای طرح تفکیک زباله از مبداء زمینه برای ساماندهی زباله‌گرد‌ها در اهواز فراهم می‌شود.

رییس شورای اسلامی شهر اهواز گفت: آب گرفتگی منازل در فصل بارندگی از نگرانی‌ها جدی مردم در اهواز بود که با کار شبانه روزی و جهادی مدیریت شهری، امسال شاهد کاهش محسوس مشکل مردم در این زمینه بودیم و مدیران شهری اهواز برای دفع آب‌های سطحی و کاهش ماندگاری آب در سطح معابر شهری در ماه‌های اخیر شبانه روزی تلاش کردند که ثمره این تلاش‌ها جلب رضایت مردم بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.