نخست وزیر ژاپن اعلام کرد بانک مرکزی روسیه و همچنین افراد و سازمان‌هایی از بلاروس را به دلیل دخالت در عملیات نظامی علیه اوکراین تحریم می‌کند.

فومیو کیشیدا، نخست وزیر ژاپن امروز (دوشنبه) پس از گفتگوی تلفنی با ولودیمیر زلنسکی، رئیس جمهور اوکراین، گفت که ژاپن با محدود کردن تراکنش‌های روسیه به باشگاه تحریم بین‌المللی بانک مرکزی روسیه می‌پیوندد.

الجزیره گزارش داد ژاپن تحریم‌هایی را علیه روسیه از جمله مسدود کردن دارایی‌های افراد مرتبط با دولت روسیه از جمله «ولادیمیر پوتین» رئیس‌جمهور این کشور اعلام کرد. تحریم‌های ژاپن شامل مسدود کردن دارایی‌های ۳ بانک روسی در ژاپن و اقداماتی برای انزوای روسیه از سیستم مالی جهانی است.

کیشیدا همچنین گفت که ژاپن افراد و سازمان‌های بلاروس از جمله الکساندر لوکاشنکو، رئیس‌جمهور بلاروس را تحریم خواهد کرد و همچنین صادرات را با توجه به «دخالت آشکار این کشور در تهاجم» به اوکراین محدود خواهد کرد.

امروز پنجمین روز از شروع عملیات نظامی روسیه در اوکراین است. پس از شروع این عملیات برای غیر نظامی کردن اوکراین، تا کنون روسیه توسط اتحادیه اروپا، انگلیس، کانادا، آمریکا، تایوان و استرالیا تحریم شده است. این تحریم‌ها شامل بخش اقتصاد، انرژی و همچنین رویداد‌های ورزشی است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۰ ۱۳ اسفند ۱۴۰۰
ژاپن که قدرت نظامی نداره نکنه دوباره هم هوس بمب اتم کرده این کشور که نوچه غرب و آمریکا است چرا خودش را به خاطر کسانیکه مردمش را قتل و عام کردن به خطر می اندازد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۷ ۱۰ اسفند ۱۴۰۰
ژاپنی که درآمد فقط یک استانش اندازه بودجه کل روسیه هست. بعله همه چی حساب و کتاب داره. ژاپن کارش بر اساس تکنولوژی و تلاش و برنامه ریزیه ولی روس ها فکر کرده بودند میتونند مثل عربستان تا آخر عمر نفت و گاز بفروشند و با پولاش خوش باشند! خوشبختانه قضیه جنگ اوکراین داره به این فرایند خاتمه میده.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۰ ۱۰ اسفند ۱۴۰۰
حرفهای گنده گنده
Iraq
ناشناس
۱۸:۲۹ ۰۹ اسفند ۱۴۰۰
کاری رو که روس ها انجام دادن یک هزارم کار اسراییل در فلسطین وعربستان در یمن نیست پس چرا اسراییل وعربستان رو نحریم نمی کنید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۲ ۰۹ اسفند ۱۴۰۰
مگه از ژاپن اصلی چیزی هم مونده ...؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
صبح بخیر ژاپن غربزده...

( حیف از ژاپن و اصالت وتمدن هزاران ساله ... )


ننگ بر استعمار
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۰ ۰۹ اسفند ۱۴۰۰
اقا از ژاپن چیزی وارد ایران نکنید

ژاپن و المان رو تحریم کنید

مرگ بر ژاپن و المان
آخرین اخبار