توزیع ۲ هزار بسته معیشتی در کازرون

فرمانده سپاه کازرون گفت: در ششمین مرحله از رزمایش مواسات و همدلی کمک های مومنانه به همت سپاه فجر، خیران و گروه های جهادی به تعداد ۲ هزار بسته در بین نیازمندان و اقشار آسیب پذیر جامعه تقسیم و توزیع خواهد شد.

سرهنگ غلامرضا توکل در مراسم ششمین مرحله کمک های مومنانه بسیج سازندگی سپاه کازرون که به مناسبت عید مبعث در مسجد حضرت ابوالفضل (ع) فرهنگ شهر با حضور مسئولان محلی و گروه های جهادی برگزار شد، گفت:  هر بسته حدود ۶۰۰ هزار تومان ارزش دارد و شامل خشکبار، برنج، ماکارونی، روغن، رب گوجه و مرغ است.

از ابتدای امسال تاکنون بیش از ۲۰ هزار بسته معیشتی در قالب کمک‌های مومنانه، میان نیازمندان و اقشار آسیب پذیر شهرستان کازرون توزیع شده است.

همچنین در طول سال ۱۴۰۰، تعداد ۱۰۰ هزار پرس غذای گرم، توسط بسیج سازندگی و گروه‌های جهادی بسیج بین نیازمندان توزیع شده است.

او گفت: این کمک‌های مومنانه در قرارگاهی که مزین به نام شهید لیله القدر حجت الاسلام محمد خرسند است، توزیع شده است.

سرهنگ توکل گفت: علاوه بر تلاش‌های همکاران پرتلاش کمیته امداد امام خمینی «ره» و اداره بهزیستی شهرستان کازرون، با حمایت خیران و سپاه فجر استان فارس، بیش از ۶۰ سری جهیزیه توسط ناحیه مقاومت بسیج سپاه کازرون تهیه و به نیازمندان این شهرستان اهدا شده است.

حجت الاسلام والمسلمین محمد صباحی امام جمعه شهرستان کازرون نیز در این مراسم گفت: حرکت ارزشمند اهدای کمک‌های مومنانه، پیروی از سیره انبیا و اولیای خداوند متعال است و در قرارگاه مواسات باید تلاش کنیم این همدلی و حرکت منسجم فرهنگی و کمک به همنوع را، در سطح جامعه بیش از پیش گسترش دهیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار