فرمانده قرارگاه ستاد مدیریت کرونا در خوزستان گفت: موردی دال بر اینکه از مرز‌های خوزستان افرادی با کرونا وارد شده‌اند و به عمق کشور رفته‌اند وجود نداشته است.

ولی الله حیاتی گفت: این افراد تحت کنترل و رهگیری بهداشت بوده‌اند و از سوی مسئولان بهداشت به خانه‌های‌شان هدایت و کاملا کنترل شده‌اند.

او  می‌گوید: در مرز‌های خوزستان امکان قرنطینه وجود دارد و افرادی که نیاز به قرنطینه آن‌ها وجود داشته باشد به این اماکن هدایت می‌شوند.

این مقام مسئول اعلام کرد: افرادی نیز که برحسب دستور بهداشت نیازی به قرنطینه آن‌ها نباشد، رهگیری می‌شوند تا به مقصد مورد نظر برسند.

آقای حیاتی  در پاسخ به سوالی در خصوص ورود ۴۴۲نفر ایرانی مبتلا به کرونا به کشور گفت: موردی دال بر اینکه از مرز‌های خوزستان افرادی با کرونا وارد شده‌اند و به عمق کشور رفته‌اند وجود نداشته.

به گفته فرمانده قرارگاه ستاد مدیریت کرونا در خوزستان  شرایط قرنطینه در مرز‌های خوزستان مهیا است و الزاماتی در این زمینه وجود دارد تا افراد مبتلا به کرونا قرنطینه شوند.

  تزریق دو دوز واکسن و داشتن تست منفی PCR از الزامات تردد از مرز‌های خوزستان است.

هفتم اسفندماه رییس مرکز بهداشت خوزستان در مصاحبه‌ای گفته بود ۴۱۳ مسافر ایرانی مبتلا به کرونا از مرز شلمچه و ۲۹ مورد از مرز چذابه در هفته گذشته شناسایی و بدون قرنطینه وارد کشور شدند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.