توزیع ۶ هزار دستگاه تلفن همراه و تبلت بین دانش آموزان البرز

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش البرز گفت: ۶ هزار دستگاه تلفن همراه و تبلت رایگان از زمان شیوع کرونا، بین دانش آموزان کم برخوردار این استان توزیع شده است.

خانم  فهمیده گفت: با شیوع ویروس کرونا از اسفندماه سال ۹۸ تا کنون یکی از دغدغه‌های آموزش و پرورش را عدم دسترسی دانش آموزان بی بضاعت به کلاس درس بود که تاکنون با مشارکت‌های مردمی توانسته ایم به نیاز تعدادی از این دانش آموزان پاسخ دهیم.

او گفت: هزینه تهیه این تعداد تبلت و گوشی‌های تلفن همراه از سوی خیران نیک اندیش، کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره) و معلمان البرزی تامین شد.

خانم فهمیده گفت: برای خرید هر دستگاه تبلت دانش آموزی بین ۲.۵ تا ۳.۵ میلیون تومان و تلفن همراه هوشمند حداقل چهار میلیون تومان هزینه شد تا امکان دسترسی تعدادی از دانش آموزان نیازمند البرز به شبکه آموزشی شاد فراهم شود.

او گفت: هنوز دانش آموزان بی بضاعت زیادی در استان هستند که نتوانسته اند  به شبکه آموزشی شاد بپیوندند.

خانم فهمیده گفت: برخی از این دانش آموزان حتی به شبکه آموزشی رسانه ملی نیز دسترسی ندارند و از طریق تهیه بسته‌های آموزشی زیر پوشش تحصیلی قرار می‌گیرند.

به گفته معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش البرز  ۲ هزار بسته نوشت افزاری نیز با مشارکت خیران دربین دانش آموزان نیازمند توزیع شد.

استان البرز ۵۱۲ هزار دانش آموز دارد که ۲۷ هزار نفر آن بی بضاعت هستند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.