کارشناس اداره کل هواشناسی استان اصفهان از ورود سامانه بارشی جدید به غرب استان از روز پنج شنبه ۱۲ اسفند خبر داد.

حجت‌الله علی عسگریان گفت:با ورود سامانه بارشی جدید بارش برف و باران در نیمه غربی و جنوبی و با شدت کمتر در سایر نواحی پیش‌بینی می‌شود.

او با اشاره به احتمال وقوع کولاک در نواحی کوهستانی و مرتفع و نیز بسته شدن راه‌های روستایی بر اثر بارش برف، گفت: لغزندگی جاده‌ها، آبگرفتگی معابر شهری و اختلال در تردد محور‌های مواصلاتی در روز‌های پایان هفته دور از انتظار نیست.

همزمان با بارش در نیمه غربی و جنوبی اصفهان، در نیمه شرقی استان وزش باد شدید و وقوع طوفان لحظه‌ای توأم با گردوخاک محلی پیش بینی می‌شود و احتمال شکستن درختان فرسوده و آسیب به سازه‌های موقت مانند گلخانه‌ها و تابلو‌های تبلیغاتی وجود دارد.

علی عسگریان با بیان اینکه وزش باد به نسبت شدید تا شدید روز جمعه در سراسر استان پیش‌بینی می‌شود، گفت: روز شنبه نیز دمای هوای استان افت محسوسی خواهد داشت.

دمای هوا در ۲۴ ساعت آینده تغییر محسوسی نداردو بیشینه دمای هوای کلانشهر اصفهان در گرم‌ترین ساعات امروز به ۱۹ درجه سانتیگراد بالای صفر و کمینه آن بامداد فردا به سه درجه سانتیگراد بالای صفر می‌رسد.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان اصفهان می‌گوید میمه با دمای سه درجه سانتیگراد زیر صفر و خوروبیابانک با دمای ۲۴ درجه سانتیگراد بالای صفر به ترتیب سردترین و گرم‌ترین نقاط استان پیش‌بینی می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار