باشگاه استقلال در پرونده سربازی ۲ بازیکن خود از تیم حقوقی باشگاه تراکتور استفاده کرده است.

باشگاه استقلال در پایان پرونده سربازی مرادمند و یزدانی مغلوب شد اما شنیده می‌شود پرونده را افرادی پیگیری کردند که در تیم حقوقی استقلال نبودند.

در آخرین اظهاراتی که درباره بحث سربازی ۲ بازیکن استقلال مطرح شد، معاون حقوقی استقلال در یکی از برنامه‌های ورزشی  ارائه مشاوره غلط به ۲ بازیکن سرباز را نپذیرفت و اعلام کرد آجورلو به محض اطلاع از موضوع سرباز شدن بازیکنان، تیمی کاری که در تراکتور پیگیر امور سربازی بازیکنان بودند را به استقلال آورد.

تیمی که آجورلو برای پرونده سربازی ۲ بازیکن خود از تبریز به خدمت گرفته بود، کار‌های سربازی تعداد بسیار زیادی از فوتبالیست‌های امروزی و سابق قرمز و آبی را انجام داده بودند، اما در این پرونده نتوانستند به خوبی از این ۲ بازیکن دفاع کنند.

این اتفاق در حالی افتاد که معاون حقوقی باشگاه استقلال تهران در پرونده‌های زیادی درگیر بود و همزمانی این پرونده‌ها باعث حضور تیمی جدید برای حل مشکل سربازی این ۲ بازیکن شد، اما زمانی که فرشید سمیعی برای این پرونده نیز فراخوانده شد شاید به نوعی زمان از دست رفته بود و از این پس باید دوباره در مورد این پرونده مدارک و اسناد جدید به نظام وظیفه ارائه شود.

پرونده شکایت از یامگا و ژستد برای اتمام ویزای کار، شکایت سازمان لیگ از استقلال برای تبلیغات محیطی و به تازگی هم شکایت ذوب آهن از استقلال تهران، پرونده‌هایی است که تیم حقوقی استقلال را درگیر کرده است. همچنین باشگاه  نساجی هم دیروز بعد از بازی با استقلال، از آبی‌ها شکایت کرد.

به نظر می رسد آجورلو با سپردن این پرونده به تیم حقوقی مجزا که در تراکتور هم فعالیت داشتند، زمان را از دست داده و دوباره تیم حقوقی سمیعی قرار است این موضوع را پیگیری کند، هر چند که نظام وظیفه آب پاکی را روی دست استقلالی‌ها ریخت. باید دید در روز‌های آینده پرونده این ۲ بازیکن تغییری خواهد کرد یا خیر؟


بیشتر بخوانید


 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۲ ۱۲ اسفند ۱۴۰۰
هوادارن استقلال هوشیار باشند:
عده ای بعد از اینکه برای سربازی سیاوش یزدانی و مرادمند مشکل درست کردن حالا به دنبال این هستند تا کادر فنی و مدیریت استقلال را هدف قرار بدهند و مقصر جلوه بدن.. چرا؟؟؟
چون امسال برخلاف سالهای گذشته نقطه قوت استقلال کادرفنی و مدیریت قوی است.. هوشیار باشید و به این حاشیه سازی ها توجه نکنید
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۰۹:۳۲ ۱۱ اسفند ۱۴۰۰
به نظر من سازمان نظام وظیفه با جامعه فوتبال بخاطر رفاقت با مدیران تیم‌های نظامی و لنگ به این نفرات خیانت کرد .وگر ن چرا پرونده های بازیکن های لنگ رو نمیشه .وحید امیری چطوری معافیت گرفته .
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۰۹:۲۹ ۱۱ اسفند ۱۴۰۰
آخه وقتی تو این جامعه تمام ارگانهای دولتی و حتی نظام وظیفه پشت تیم پیروزی و تیم‌های... هستند مطمئن باشید اگر کوچکترین راهی هم برای بازگشت این نفرات بود هیچ وقت اجازه نمی‌دادند چون همه به دنبال این هستند که لنگ را قهرمان کنند .شما داوری‌های لیگ را ببینید چطوری دارند برای لنگ امتیاز میگیرند و از بقیه امتیاز ها را کم می‌کنند. دیگه الان هرموضوعی زود توسط رسانه های مجازی پخش میشه ولی اینا مثل کبگ سرشون زیر برفه و فکر می‌کنند کسی نمی‌بیند. اما خدایی هم هست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۹ ۱۱ اسفند ۱۴۰۰
یکیش خودتون که سرتون رو زیر برف کردید نمیدونید تو باسگاهتون چی میگدره یکیش همین قضیه یزدانی و مرادمند
Iran (Islamic Republic of)
omid
۰۸:۵۰ ۱۱ اسفند ۱۴۰۰
شلوغش نکنید، این همه نخبه مملکت و ورزشگار قهرمان میرن سربازی حالا این دوتا که هیچ افتخاری ندارند برای چی فکر میکنند نباید برن!!!!! بماند که تکلیف بازی هایی که استقلال از این بازیکن های غیرمجاز استفاده کرده چی میشه هنوز مشخص نیست
Iran (Islamic Republic of)
تاج کبیر اسیا
۰۰:۱۴ ۱۱ اسفند ۱۴۰۰
اجرلو و مجیدی مقصرین اصلی این افتضاح هستن باید از باشگاه استقلال کبیر هرچه زودتر اخراج بشن !!!!
آخرین اخبار