رئیس سازمان اردویی، گردشگری و راهیان نور سپاه نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه گفت : سفر کاروان ۴۰ هزار نفری دانش آموزان راهیان نور استان به مناطق جنگی مجازی است .

یونس عزیزی گفت : تا قبل از پایان سال ۴۰ هزار دانش‌آموز استان از طریق شبکه آموزشی شاد در اردو‌های مجازی راهیان نور شرکت می‌کنند.

به گفته رئیس سازمان اردویی، گردشگری و راهیان نور سپاه نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه این دانش آموزان در قالب شش برنامه به صورت مجازی از یادمان‌ها و مناطق عملیاتی دفاع مقدس بازدید خواهند کرد.

عزیزی می گوید: در تلاشیم تا اردو‌های راهیان نور دانشجویی را از ۱۵ تا ۲۵ اسفند با رعایت کامل شیوه نامه‌های بهداشتی به صورت حضوری برگزار کنیم.

شرط اعزام دانشجویان علاقمند به اردو‌های راهیان نور دریافت هر سه دوز واکسن کرونا است.

سعی می‌کنیم از ۲۷ اسفند تا ۱۳ فروردین اعزام کاروان‌های راهیان نور به صورت اقشار و محلات و خانوادگی را با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی در مناطق عملیاتی دفاع مقدس داشته باشیم.

در استان ظرفیت اسکان شبانه پنج هزار نفر را در مراکز اقامتی راهیان نور داریم که این ظرفیت در شهر کرمانشاه حدود دو هزار نفر است.

افرادی می‌توانند از اقامتگاه‌های راهیان نور در استان به صورت رایگان استفاده کنند که از سازمان اردویی، گردشگری و راهیان نور سپاه‌های استانی معرفی نامه داشته باشند.

اردو‌های راهیان نور نقش مهمی در انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به جامعه به ویژه نسل جوان دارند، اردو‌های راهیان نور به تعبیر مقام معظم رهبری یک گنجینه تمام نشدنی است که می‌تواند نقش مهمی در نهادینه کردن فرهنگ ایثار و شهادت داشته باشد .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.