شهردار شهرکرد گفت: تمام ظرفیت نیرو‌های شهرداری به کار گرفته می‌شود تا نوروزی متفاوت را برای مسافران و شهروندان رقم بزنیم.

آقای جاپلقی در نشست استقبال از نوروز که با حضور معاونین، رؤسای سازمان‌ها و مدیران نواحی برگزار شد، گفت: با توجه به اینکه در روز‌های پایانی سال قرار داریم بنابراین تمام ظرفیت نیروی انسانی شهرداری به کار گرفته شود تا بهترین خدمات را به شهروندان ارائه شود و مردم در فضاسازی سطح شهر تفاوت را با سال‌های گذشته احساس کنند.

نقاشی دیواری، المان نوروز ۱۴۰۱، افزایش تعداد تابلو پازلی و راه‌اندازی کارناوال شادی ازجمله برنامه‌های سازمان فرهنگی است و نصب المان‌های نوروزی و گل‌کاری میادین باید به بهترین نحو انجام و تغییرات اساسی صورت پذیرد.


بیشتر بخوانید


خط‌کشی معابر، نصب علائم راهنمایی و رانندگی و راهنمایی گردشگری در تمامی مسیر‌های سطح شهر، رنگ‌آمیزی جداول، رفت و روب و نظافت معابر، روکش آسفالت معابر، تشدید نظارت بر معاینه فنی خودرو‌ها و نظارت بر پایانه مسافربری براساس دستورالعمل ستاد کرونا از دیگر برنامه‌هایی است که از سوی واحد‌های مختلف شهرداری انجام خواهد شد.

تمامی نیرو‌های آتش‌نشانی در چهارشنبه آخر سال باید در حالت آماده باش کامل باشند.

در ایام نوروز نیز نیرو‌ها باید به صورت شیفت‌بندی در ایستگاه‌ها حاضر و تجهیزات آتش‌نشانی تمامی مراکز خرید و پاساژ‌ها نیز در این ایام بررسی شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار