معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری آذربایجان‌شرقی مطرح کرد

دستگاه‌ها برای مقابله با حوادث غیرمترقبه در تعطیلات نوروزی در آماده‌باش باشند

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری آذربایجان‌شرقی گفت: با توجه به موقعیت جغرافیایی استان دستگاه‌های ذیربط و خدمات‌رسان برای مقابله با حوادث غیرمترقبه مانند سیل در ایام تعطیلات نوروزی در آماده‌باش باشند.

آقای رحمتی در سی و هفتمین جلسه کمیسیون مدیریت اجرایی ایمنی حمل و نقل آذربایجان شرقی گفت: دستگاه‌های ذیربط در ارتقای ایمنی حمل و نقل سفر‌های نوروز ۱۴۰۱ هماهنگی لازم در اجرای برنامه‌ها را انجام دهند.

 هرچه برنامه ریزی‌ها توسط دستگاه‌های ذیربط دقیق‌تر و با توجه به امکانات و قابلیت‌ها باشد تاثیر آن در ارتقای ایمنی و کاهش تصادفات بیشتر خواهد شد.

اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای نیز اقدامات لازم برای لکه گیری و خط کشی راه‌های استان را انجام دهد و نسبت به بازسازی و بروز رسانی دوربین‌های کنترل سرعت جاده‌ای اقدام کند.

فرمانداری ها، شهرداری‌ها و دهیاری‌ها نیز از تمام امکانات خود برای افزایش ایمنی تردد در جاده‌ها و راه‌های ارتباطی مناطق تحت پوشش خود استفاده کنند.

 اتخاذ تمهیدات لازم برای آموزش و فرهنگ سازی قوانین ترافیکی در حوزه کودکان و به تدریج اعمال قانون در این حوزه باید در دستور کار قرار گیرد.

آقای رسول زاده معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان شرقی نیز در این جلسه با اشاره به برنامه‌های این اداره کل در ایام نوروز برای ارائه خدمات به مسافران گفت: گروه‌های راهداری زمستانی این اداره کل در این ایام نیز آمادگی خود را برای انجام اقدامات لازم در بارش‌های احتمالی حفظ خواهند کرد.

 گشت‌های راهداری در ایام طرح نوروزی از ۲۵ اسفند تا ۱۵ فروردین در راه‌های ارتباطی استان حضور خواهند داشت و بخش حمل و نقل عمومی مسافر نیز برای جابجایی مسافران نوروزی با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی آماده هستند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.