شهردار کرمانشاه گفت: پیگیری راه اندازی سه مرکز تفریحی شهربازی، تله کابین و پارک جنگلی سراب قنبر در سال آینده انجام می شود.

نادر نوروزی گفت : راه اندازی مراکز تفریحی در کلانشهر کرمانشاه ضرورت دارد در همین راستا راه اندازی سه مرکز تفریحی در شهر را در دستور کار داریم.

به گفته شهردار کرمانشاه پیگیری احداث پروژه تله کابین به عنوان یکی از این مراکز در دستور کار است در زمینه اجرای این پروژه مشکلاتی با میراث فرهنگی داریم که طی جلساتی در حال پیگیری و رفع آن‌ها هستیم.

نوروزی می گوید: مشکل فعلی گرفتن موافقت اصولی وزارت میراث فرهنگی و گردشگری است و امیدواریم با رفع این مشکل به زودی این پروژه را راه اندازی کرده و به یک مرکز تفریحی مناسب هم برای شهر کرمانشاه و هم غرب کشور تبدیل کنیم.

قرار بر این است که در همین اسفندماه مرکز مطالعات وزارت میراث فرهنگی، پایگاه جامع تاقبستان و اداره کل میراث فرهنگی و گردشگری استان نظرات تجمیعی خود را در خصوص این پروژه و مسیر آن به شهرداری تحویل دهند تا بتوانیم کار را دنبال کنیم.

در زمینه جذب سرمایه گذار در این پروژه مشکلی نداریم و با گرفتن موافقت اصولی با حضور سرمایه گذار جدید پروژه فعال می‌شود.

راه اندازی شهربازی کرمانشاه به عنوان یکی دیگر از مراکز تفریحی شهر پیگیری می شود در این زمینه مطالعات لازم انجام شده و در نظر داریم شهربازی متناسب با رده‌های سنی مختلف احداث شود تا تمام کرمانشاهیان در رده‌های سنی مختلف بتوانند از آن بهره ببرند.

شهردار کرمانشاه می گوید: حکم خلعیت پیمانکار سابق این پروژه صادر شده این پروژه اوایل سال آینده در اختیار شهرداری قرار می‌گیرد و فراخوان جذب سرمایه گذار آن داده خواهد شد.

طرح‌هایی برای این پروژه تهیه شده که با حضور سرمایه گذار جدید اجرایی خواهد شد.

اجرای پروژه پارک جنگلی سراب قنبر به عنوان دیگر مرکز تفریحی شهر پیگیری می شود برای این پروژه سرمایه گذار پای کار آمده که بتوانیم مراکز تفریحی را در این پارک جنگلی راه اندازی کنیم.

امیدواریم با راه اندازی این سه مرکز تفریحی بتوانیم امکانات تفریحی در خوری را برای مردم کلانشهر کرمانشاه فراهم کنیم .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.