بیمه شدن ۱۵ هزار هکتار از باغات چهارمحال و بختیاری

۲۸ هزار و ۹۰۰ نفر از باغداران چهارمحال و بختیاری ۱۵ هزار هکتار از باغات خود را زیر پوشش بیمه کشاورزی قرار دادند.

آقای رحیمی معاون خدمات بیمه‌ای بانک کشاورزی چهارمحال و بختیاری با اشاره به پایان یافتن بیمه‌پذیری اراضی باغی و زراعی استان گفت: از ابتدای سال زراعی جاری تا ۱۵ بهمن ۱۲۵ هزار هکتار از باغات و اراضی کشاورزی استان زیرپوشش بیمه قرار گرفت.

در این مدت ۴۱ هزار و ۵۰۰ نفر از فعالان بخش زراعی استان ۱۱۰ هزار هکتار از اراضی کشاورزی را زیر پوشش بیمه کشاورزی قرار دادند.


بیشتر بخوانید


همچنین در این مدت ۲۸ هزار و ۹۰۰ نفر از باغداران استان نیز بیش از ۱۵ هزار هکتار از باغات استان زیر پوشش بیمه کشاورزی قرار دادند.

۲ هزار و ۳۰۰ نفر از باغداران استان نیز بیش از یک هزار و ۲۴۵ هکتار از تنه درختان اراضی باغی خود را در برابر عوامل قهری و طبیعی زیرپوشش بیمه کردند که در زمان بروز حوادث و عوامل غیرمترقبه و حوادث طبیعی از قبیل سرمازدگی، گرمازدگی، طوفان، سیل از مزایای بیمه کشاورزی بهره‌مند شوند.

هم‌اکنون محصول و تنه درختان میوه بادام آبی، بادام دیم، انگور، سیب، گردو، انار، گیلاس و آلبالو، هلو و شلیل، زردآلو و آلوچه، گل محمدی و شفتالو در برابر خطرات طبیعی و آب و هوایی از جمله سیل، تگرگ، سرمازدگی، صاعقه زیر پوشش بیمه قرار دارد.

در سال زراعی گذشته بیش از ۱۵ هزار هکتار از باغات، ۲۰۸ هزار هکتار از محصولات زراعی و ۱۱ هزار و ۵۰۰ هکتار از مراتع استان که دارای طرح مصوب واگذار شده زیرپوشش بیمه کشاورزی قرار داشتند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار