اختلال اینترنت در شهرستان بوشهر مشکلات فراوانی را برای اهالی این منطقه به ویژه دانش آموزان و دانشجویان به وجود آورده است.

با توجه به اینکه اینترنت یک امر ضروری در هرجامعه است، بنابراین  فراهم کردن بستر مناسب اینترنت یکی از مواردی است که باید مورد توجه مسئولان قرار بگیرد. حدود ۳ سال است که کرونا مهمان ناخوانده در کشورمان شده است و سبک و سیاق زندگی افراد را دگرگون کرده است و افراد جامعه بیش از گذشته نیاز به اینترنت دارند، اما در این روز‌هایی که دانش آموزان و دانشجویان بیش از گذشته نیاز به اینترنت دارند قطعی کابل تلفن در شهرستان بوشهر مشکلات فراوانی را برای آن‌ها به وجود آورده است.

شهروند خبرنگار ما با ارسال تصاویری خواستار رسیدگی به این معضل شد.

منبع: شهروند خبرنگار - بوشهر

 

متن پیام شهروند خبرنگار

از شهر بوشهر مرکز استان بوشهر پیام می‌دهم خیلی از اهالی این محل بار‌ها پیگیر قطعی کابل تلفن شدند، اما هیچ نتیجه‌ای حاصل نشد. این عکس‌ها که می‌فرستم فقط مسیر سیم کشی تلفن از جعبه تا ورودی منازل است. چند روز هم است که کابل قطع شده است. ما در منزل معلم، دانشجو و دانش آموز داریم واین هم وضعیت اینترنت و تلفن برای ما نشکلات فراوانی را به وجود آورده است. بار‌ها سامانه ۱۹۵ و خرابی تلفن هم مراجعه کردیم، اما نتیجه‌ای حاصل نشد.


بیشتر بخوانید:

جاماندن محصلان روستای طنجور از تحصیل به لطف سارقان + تصاویر


از

از

از

از

از

اگر مایل هستید از اصول تصویربرداری خبری بیشتر بدانید اینجا را کلیک کنید

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار