استاندار آذربایجان‌غربی:

طرح‌های حوزه ارتباطات باید به تسهیل امور مردم منجر شود

استاندار آذربایجان غربی گفت: اجرای طرح‌های حوزه ارتباطات در بخش‌های مختلف باید به تسهیل امور مردم و راحتی بیشتر برای اقدامات روزمره منجر شود.

محمدصادق معتمدیان در جمع مدیران زیرمجموعه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در آذربایجان غربی گفت: باید برنامه ریزی‌هایی صورت گیرد تا با اجرای طرح‌های فناورانه، از بیشتر شدن مشکلات مردم به ویژه در ارتباط با ادارات دولتی جلوگیری شود.

استاندار آذربایجان غربی زیرساخت‌های ارتباطی را زیربنای توسعه استان برشمرده و می گوید: توجه به توسعه و روان سازی ارتباطات مخابراتی در استان بسیار ضروری است و می‌توان از ظرفیت دانشگاهی در این رابطه بهره برد.

وی گفت: در حال حاضر با خدمات ارائه شده، روستاییان نیز به دنبال ارتباطات گسترده اینترنتی از جمله نسل چهارم و نسل پنجم ارتباطی هستند، و در کنار رسیدگی به درخواست‌های شهروندان و روستاییان، باید عقب افتادگی‌های این بخش را در قالب برنامه مدون، رفع کرد.

به گفته معتمدیان در بخش ارتباطات از میانگین کشوری بسیار پایین هستیم، و باید از همه ظرفیت‌ها بر‌ای پرکردن این خلا استفاده کرد که در این راستا، استفاده از توان بخش خصوصی با هموارکردن مسیر بسیار ضروری است.

استاندار آذربایجان غربی در راستای حل مشکلات حوزه‌های مختلف ارتباطی، در این جلسه پنج تماس تلفنی نیز با مسوولان استانی برقرار کرد تا پیگیر سریع رفع مشکلات این بخش باشد.

پیگیری اختصاص برق با قیمت مناسب برای پوشش بیشتر ارتباطی جاده‌های آذربایجان غربی، پیگیری رفع مشکل ایستگاه‌های یکی از اپراتور‌های تلفن همراه در شهرستان‌های مهاباد و میاندوآب، پیگیری برگزاری جلسه کمیسیون حفاری با مدیریت معاونت عمرانی استانداری برای رفع مشکلات در این خصوص طی سال آتی و همچنین پیگیری رفع مشکل اعطای خدمات به پیشخوان دولت از سوی اداره کل جهاد کشاورزی آذربایجان غربی با هدف تسهیل امور مردم، این تماس‌های تلفنی را شامل می‌شد.

در این جلسه مدیران حوزه‌های زیرمجموعه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات هم گزارشی از وضعیت نهاد‌های خود ارائه کردند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.