رئیس هیئت مدیره مجمع خیرین کشور گفت: شرایط امروز کشور به گونه‌ای است که باید خیرین به کمک دولت بشتابند تا کار‌های فرهنگی وآموزشی با سرعت بیشتری تامین شود.

بوربور در مراسم راه اندازی شعبه مجمع خیرین در خراسان جنوبی گفت:  حضور خیرین و نیکوکاران در عرصه‌های مختلف اجتماعی نیاز است و لازم است  مجمعی شکل بگیرد تا هم در شرایط عادی و هم در شرایط بحران بتوان امکانات مجامع خیری مختلف را بسیج کرد.

به گفته او شرایط امروز کشور به گونه‌ای است که باید خیرین به کمک دولت بشتابند تا برخی کار‌های فرهنگی وآموزشی مانند ساخت مدرسه، درمانگاه، مسجد و سایر نیاز‌ها با سرعت بیشتری تامین شود.

رئیس هیئت مدیره مجمع خیرین کشور گفت: در حوادث غیرمترقبه مجمع می‌تواند مردم را پای کار بیاورد و امروز شاهد حضور خیرین در تمامی عرصه‌ها هستیم به گونه‌ای که هر جا نیاز بوده، حضور یافته و نقش موثر خود را ایفا کرده اند.

او گفت: مجمع خیرین در استان‌ها می‌توانند بر اساس اولویت و نیاز جامعه استانی خدمات ارائه دهد، گفت: مجمع خیرین خراسان جنوبی با داشتن جلسات در خارج از استان و بهره‌گیری از توانایی‌های دیگر استان‌ها می تواند بخشی از مشکلات  را برطرف کند.

راه اندازی شعبه مجمع خیرین در خراسان جنوبی

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: در راستای کمک به نیازمندان شعبه مجمع خیرین با همکاری هلال احمر در استان ایجاد شده تا بتوانیم از ظرفیت این مجمع در کمک به نیازمندان بکوشیم.

به گفته او این مجمع وقتی در استان‌ها و مناطق تشکیل شود، نهاد‌ها و ارگان‌ها می‌توانند نیاز‌ها را تشخیص داده و بر اساس اولویت‌ها برنامه‌ریزی کنند.

رضایی گفت: جمعیت هلال احمر بدون هیچ محدودیتی از تمام ظرفیت‌های اجرایی و داوطلبین خود جهت ارائه خدمات مطلوب در این مجمع استفاده خواهد کرد.

گفتنی است پس از انجام انتخابات مجیدرضا لطیفی، فاطمه طاهر پور، حسین خالدی، حسین خوشایند، حسین فلسفی راد، محمدرضا رضایی، محمد آذرکار به ترتیب به عنوان اعضای اصلی هیئت امنا و غلامرضا حسین پور و مهدی کاظمی فرد به عنوان اعضای علی البدل انتخاب شدند.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار