استاندار اردبیل خواستار تامین زیرساخت‌های لازم برای گازرسانی واحد‌های در حال سرمایه گذاری شد.

سید حامد عاملی گفت: با توجه به برنامه ریزی برای سرمایه گذاری در حوزه های مختلف کشاورزی، صنعت و گردشگری و انجام کارهای جدید با زیرساخت های استاندارد ، انتظار می رود در خصوص تامین گاز با مشکل مواجه نشویم.

استاندار اردبیل در جلسه بررسی وضعیت گازرسانی و اجرای خطوط انتقال گاز می گوید: در حال حاضر ۹۵ هکتار به مساحت شهرک صنعتی افزوده شده و اجرای زیرساخت های ۶۰ کیلومتر آن به پیمانکار واگذار شده است.

او با بیان اینکه تمامی مساحت اضافه شده به شهرک صنعتی به سرمایه گذاران واگذار شده گفت: اجرای واحدهای تولیدی و صنعتی در این مناطق از سال آینده شروع می شود که ضروری است برنامه ریزی های لازم برای اجرای زیرساخت های انتقال گاز به این واحدها انجام شود.

عاملی می گوید: برای اجرای خط دوم انتقال گاز اردبیل از میانه نیز باید اقدامات لازم صورت گرفته و هر کاری که برای این مهم نیاز است ، در برنامه های اجرایی مد نظر قرار گیرد.

 معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل نیز در این جلسه با تاکید بر اجرای گازرسانی به تمامی روستاهای استان ، گفت: در اجرای گازرسانی به روستاها باید تلاش شود ، هیچ روستایی از چرخه گازرسانی خارج نشود.

سید کمال الدین میرجعفریان افزود: با توجه به رونق اقتصادی روستاها با اجرای طرح هایی چون کشت گلخانه ای ،پیش بینی می شود در آینده نه چندان دور مهاجرت معکوس در ابن مناطق اتفاق بیفتد.

وی بیان کرد: توسعه شهرک های گلخانه ای از دیگر اقداماتی بوده که با جدیت پیگیری شده و لازم است تامین گاز برای این واحدها نیز در اولویت باشد.

در ادامه این جلسه مدیرعامل شرکت گاز استان گزارشی از پروژه های در حال اجرای این شرکت از جمله گازرسانی به شهرستان ها و روستاهای مختلف ارائه کرد.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.