مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) آذربایجان‌غربی گفت: ۴۸ هزار نفر در این استان حامی ایتام و فرزندان محسنین هستند که امیدواریم این رقم نیز تا پایان سال افزایش یابد.

عزیز سهندی گفت: طی یک سال اخیر حدود ۱۲ هزار نفر به حامیان ایتام و فرزندان محسنین در آذربایجان غربی اضافه شده است.

او می گوید: در حال حاضر این تعداد فرد خیّر در آذربایجان غربی حمایت از ۱۳ هزار و ۸۵۰ یتیم و فرزند محسنین را بر عهده داشته و ماهانه مبلغی را به عنوان حمایت مالی واریز می کنند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) آذربایجان غربی گفت:بته سرانه پرداختی خیّران در مقایسه با میانگین کشوری کم‌تر بوده و این امر مستلزم مساعدت هرچه بیشتر خیّران و نیکوکاران استان است.

سهندی گفت: در صدد هستیم با همراهی بیشتر حامیان و اجرای برنامه های عملیاتی، این درآمد سرانه را افزایش دهیم.

به گفته  مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) آذربایجان غربی ؛در حال حاضر، روند کمک به ایتام در آذربایجان غربی بسیار تسهیل شده و با ارائه شماره کارت ایتام مورد نظر حامیان، مبالغ واریزی به صورت مستقیم در حساب آنان واریز می شود.

سهندی می گوید: شهروندان خیّر می توانند با ارسال عدد ۱ به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۳۳۳۳۴۴، مراجعه حضوری به ادارات کمیته امداد شهرستان‌ها، مراجعه به سایت اکرام به نشانی www.ekram.emdad.ir  و تماس با شماره تلفن های ۳۳۴۶۰۹۱۹ و ۳۳۴۸۵۳۰۲ در پویش ایران مهربانی مشارکت کرده و حامی ایتام شوند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.