رئیس تسهیلات سفر شهرداری اصفهان گفت: طرح‌هایی برای زیباسازی شهر در ایام نوروز انجام خواهد شد و در این راستا هنرمندان و دیگر افراد همکاری زیادی با شهرداری داشته‌اند.

علی معرک‌نژاد گفت: ستاد اجرایی تسهیلات سفر در اصفهان تشکیل شده که زیر مجموعه این ستاد کمیته‌هایی از جمله اسکان موقت، حمل و نقل و ترافیک، فرهنگی-اجتماعی، اطلاع‌رسانی و کمیته‌های خدمات شهری که هرکدام موظف به خدمات‌رسانی به شهروندان هستند.

او گفت: ستاد خدمات سفر چهار گام به‌صورت کلی دارد. این چهار گام شامل برنامه‌ریزی و هماهنگی، برنامه عملیاتی و اجرا، گام ارزیابی و گام اجرایی است. معمولا این ستاد از اواخر آبان ماه تشکیل می‌شد ولی امسال باتوجه به تاخیر در تشکیل این ستاد دوگام اولیه باهم در حال اجرا شدن است.

رئیس تسهیلات سفر شهرداری اصفهان می‌گوید: در راستای برنامه اسکان طرح کمپ فدک در حال اجرایی شدن است که شهرداری منطقه ۷ موظف به خدمات‌رسانی است و این مجموعه تنها منطقه‌ای است که اجازه چادرزنی داده شده است.

معرک‌نژاد معتقد است: در حوزه فرهنگی رویداد‌هایی برنامه‌ریزی شده است که این طرح با آئین استقبال از بهار از ۲۵ اسفندماه شروع به کار خواهد کرد.

به گفته او: در حوزه خدمات شهری طرحی مبنی بر خانه‌تکانی در سطح استان قابل مشاهده است که این طرح با گل‌کاری، رنگ‌آمیزی معابر، رنگ‌آمیزی جداول و … شروع شده است.

رئیس تسهیلات سفر شهرداری اصفهان می‌گوید: بخش زیباسازی شهر در حال ساخت سازه‌های جدیدی است که بسیاری از هنرمندان و گالری‌ها در این طرح با شهرداری همکاری کرده‌اند تا شهر چهره زیبایی به خود بگیرد.

معرک‌نژاد در پایان گفت: در ورودی شهر طبق سال‌های گذشته ستاد اسکان و ستاد هدایت سفر را خواهیم داشت و نیروهای مختلف شهرداری در ورودی شهر ها حضور پیدا خواهند کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.