۲۴ واحد مسکونی روستای احمدی بوشهر به‌همت انجمن خیرین مسکن ساز با اعتبار ۲میلیارد و۱۵۲ میلیون تومان در۱۲ بلوک ۲واحدی افتتاح شد.

باشگاه خبرنگاران جوان بوشهر- استاندار بوشهر در آیین افتتاح ۲۴ واحد مسکونی روستای احمدی بوشهر از سوی انجمن خیران مسکن‌ساز استان با قدردانی از اقدام ارزشمند این نهاد در تأمین مسکن محرومان گفت: از همکاری بنیاد مسکن و دیگر دستگاه‌ها در تسریع ساخت این واحدهای مسکونی قدردانی می‌شود.

احمد محمدی‌زاده باتأکید بر حمایت انجمن خیران مسکن‌ساز استان بوشهر بیان کرد: خیران مسکن‌ساز تمام وقت و عمر خود را در حل مشکلات محرومان جامعه بدون هیچ چشم‌داشت دنیوی می‌گذارند که حمایت از این قشر مورد تأکید است.

وی خدمات خیران مسکن‌ساز را با روحیه انقلابی، اسلامی و جهادی را مورد ستایش قرار داد و ادامه داد: کمک و حمایت انجمن خیران مسکن‌ساز و فعالان این عرصه و تأمین زمین مورد نیاز برای ساخت مسکن محرومان و تسهیلات بانکی ارزان قیمت در اولویت قرار دارد.

استاندار بوشهر با بیان اینکه تأمین مسکن به‌عنوان اصلی‌ترین مسئله زندگی مورد توجه خانواده‌ها قرار دارد عنوان کرد: حل مشکل مسکن یک خانواده زمینه برطرف شدن دیگر مسائل زندگی را فراهم می‌کند.

محمدی‌زاده مشارکت شهرداری‌ها و بانک‌ها در همکاری با خیران مسکن‌ساز در ساخت مسکن محرومان را مورد تأکید قرار داد و افزود: در این راستا تسریع صدور پروانه ساخت از سوی شهرداری‌ها و پرداخت تسهیلات بانکی باید مورد توجه ویژه قرار گیرد.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.