استاندار اصفهان گفت: تعریزات حکومتی لازم است که با افزایش ساعت کار و نیروی انسانی نظارت بیشتری بر قیمت‌های شب عید مردم داشته باشد.

سید رضا مرتضوی امروز در نشست ستاد تنظیم بازار استان اصفهان با اشاره به دستور جلسات این ستاد گفت: ما درصدد هستیم که ایام پایان سال فرهنگ خدمت به مردم را به یکی از لذت‌های شب عید مردم با خرید فراوان‌تر تبدیل کنیم.

فروشندگان می‌توانند با فروش بالاتر و شرایط متفاوت را تجربه کنند و شیرینی با کاهش قیمت‌ها به کام مردم بنشانند.

او گفت: هرکدام از دستگاه‌های اجرایی در حوزه مسئولیت روی فرهنگ خدمت کارکنند چراکه شب آخر سال شب سوءاستفاده و فرصت افزایش قیمت با توجه به خرید مضاعف مردم نیست.

در قسمت نظارت فرمانداران شهرستان‌ها و دستگاه‌های تخصصی و نیز گروه تعزیرات حکومتی به‌صورت مضاعف وقت بگذارند و تعداد گروه‌ها را افزایش دهند.

مرتضوی می‌گوید حضور به‌موقع در بازار و تسلط فضای حاکمیتی تعزیراتی موجب کاهش تخلفات می‌شود.

او بابیان اینکه حضور صداوسیما و رسانه‌ها در کنار گروه‌های تعزیراتی ضروری است، گفت: مردم باید به چشم ببینید که نظارت‌ها در حال انجام است و با کاسب متخلف برخورد و کاسب منصف نیز تشویق می‌شود.

استاندار اصفهان در پایان از پیگیری افزایش شعب تعزیرات حکومتی از طریق دستگاه قضا برای نظارت بیشتر قیمت‌ها در شب عید و متخلفان خبر داد.

نظارت دقیق‌تر در همه حوزه‌ها، اطمینان سازی کالا‌ها در انبار‌ها و سردخانه‌ها و نیز فراوانی کالا در شهرستان‌ها از مهم‌ترین دستور جلسات این نشست بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.