فرمانده انتظامی لرستان خبر داد؛

کشف ۹ هزار قلم کالای مسروقه در لرستان

فرمانده انتظامی لرستان گفت: ۹ هزار قلم کالای مسروقه، چهار قبضه سلاح جنگی و شکاری در این استان کشف و سه دستگاه خودرو سارقان توقیف شد.

 سردار "یحیی الهی" فرمانده انتظامی لرستان گفت: در پی چندین فقره سرقت مسلحانه و یک فقره سرقت مسلحانه منجر به قتل در محور‌های مواصلاتی استان که موجب ناامنی در سطح استان شده بود و با توجه به اهمیت و حساسیت موضوع مراتب به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی لرستان قرار گرفت.

او گفت: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی، سارقان را شناسایی و طی چندین عملیات منسجم و همزمان در شهرستان خرم‌آباد تعداد پنج نفر از سارقین مسلح و سابقه دار به همراه یک نفر مالخر را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی لرستان گفت: در بازرسی از مخفیگاه آنان مقادیر قابل توجهی از اموال مسروقه شامل بیش از ۹ هزار قلم کالای مسروقه، چهار قبضه سلاح جنگی و شکاری و سه دستگاه خودرو که در سرقت محموله از آن‌ها استفاده می‌کردند کشف شد.

سردار الهی گفت: متهمان ضمن اعتراف به ارتکاب ۱۲ فقره سرقت مسلحانه محموله جاده‌ای و سرقت منجر به قتل و مجروحیت ۲ نفر از مالباختگان اعتراف کردند.

او گفت: ایجاد ناامنی خط قرمز پلیس است و با تمام توان با مخلان نظم و امنیت در سطح استان برخورد خواهد شد و شهروندان در صورت مشاهده افراد و خودروی مشکوک در مسیر تردد جاده‌های مواصلاتی استان بلافاصله موضوع را از طریق تلفن ۱۱۰ پلیس اطلاع رسانی کنند.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.