پوتین: عملیات ویژه نظامی در اوکراین طبق برنامه پیش می‌رود

رئیس‌جمهور روسیه با اشاره به این‌که حمله نظامی این کشور به اوکراین طبق برنامه پیش می‌رود گفت نیرو‌های روس برای از بین بردن نازی‌های جدید تلاش می‌کنند.

«ولادیمیر پوتین» رئیس‌جمهور روسیه معتقد است که نیرو‌های نظامی این کشور در اوکراین با نازی‌های جدید می‌جنگند.

طبق گزارش روسیا الیوم، پوتین در جلسه شورای امنیت ملی روسیه گفت: سربازان روس به مانند قهرمانان واقعی، شجاعانه عمل می‌کنند.

رئیس‌جمهور روسیه افزود: من معتقد هستم که روس‌ها و اوکرانی‌ها ملتی واحد هستند و از این نظر خود منصرف نخواهم شد.

پوتین تصریح کرد: مزدوران غیرنظامیان از جمله دانشجویان خارجی را به عنوان گروگان می‌گیرند. نیرو‌های روسیه گذرگاه‌هایی انسانی را در همه مناطق باز کرده‌اند تا غیرنظامیان بتوانند خارج شوند.

وی تأکید کرد: نازی‌های جدید از غیرنظامیان اوکرانی به عنوان سپر انسانی استفاده می‌کنند. خانواده تمام نظامیانی که در درگیری‌ها و در دفاع از وطن خود کشته می‌شوند، ماهیانه دریافت خواهند کرد.

پوتین ادامه داد: نظامیان ما از وطن خود دفاع می‌کنند و برای از بین بردن نازی‌های جدید و رویکرد مخالف روسیه در اوکراین تلاش می‌کنند.

رئیس‌جمهور روسیه در پایان گفت: عملیات ویژه روسیه در اوکراین طبق برنامه پیش می‌رود.

روسیه از هفته پیش با اعلام تلاش برای دور کردن تهدید ناتو و غرب از مرز‌های خود، حمله‌ای نظامی را علیه اوکراین آغاز کرده که طی این مدت پیشروی‌هایی را در خاک این کشور داشته است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۷ ۱۳ اسفند ۱۴۰۰
با وجود اینکه روسیه حق داشته بخاطر بدعهدی های طرف مقابل و نزدیک شدن به مرزهاش از خودش واکنش نشون بده ولی امیدوارم جنگ زودتر تمام بشه و زلنسکی از ذات صهیونیستش خارج شه به فکر مردمش باش نه پیش بردن اهداف ایالات متحده که ۲۲۰سال از ۲۷۰سال عمرش در جنگ و خونریزی بوده و از خون ارتزاق میکنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۸ ۱۳ اسفند ۱۴۰۰
فکر نکنید پوتین اصلا مقصر نیست این اقا هم مقصر جنگ‌ هست هیچ وقت کشوری برا امنیت خودش مردم کشور دیگه را قربانی نمیکنه یک ادم جاه طلب هست و کینه ای از قدرت خودش سو استفاده میکنه درسته زلنسکی مقصر هست ولی اینم مقصر جنگ‌‌و خونریزی هست پوتین هم اهداف توسعه طلبی داره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۵ ۱۳ اسفند ۱۴۰۰
عملیات ویژه یا تجاوز به کشور همسایه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۶ ۱۳ اسفند ۱۴۰۰
بزن اون آزمایشگاههای سلاح‌های بیولوژیکی پنتاگون در اوکراین رو نابود کن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۲ ۱۳ اسفند ۱۴۰۰
اوکراینیا اگه بدونن آمریکا چه خوابی براشون دیده دست پوتین رو میبوسن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۱ ۱۳ اسفند ۱۴۰۰
اوکراین یک کشور مستقل است و می تواند برای خودش تصمیم بگیرد که مثلا عضو ناتو باشه یا نه یا هر تصمیم دیگری
ولی روسیه اینو قبول نداره و با قدرت نظامی میخواهد ثابت کند که اوکراین جزئ روسیه است و این دقیقا همان کاری است که هیتلر و نازی ها انجام دادن.
United States of America
ناشناس
۱۶:۳۰ ۱۳ اسفند ۱۴۰۰
وقتی روسیه خودش درگذشته پیشنهاد پیوستن به ناتوروداد! براش مسلم شد که کلاً ناتو برای مقابله باروسیه دروحله اول شکل گرفته،پس روسیه چرا بایدامتیازی رو ( گسترش نیافتن ناتو به سمت مرزهای غربی روسیه)که سابق بابت موافقت جدایی این جمهوری ( اوکراین ) ازاتحادجماهیرشوروی بدست آورد ( البته متاسفانه ضمانت اجرایی قوی نداشت برای همین دراین چند دهه ناتو به سمت شرق گسترش پیدا کرد وحالا با پیوستن اوکراین به ناتو عملاً ناتو پشت مرزهای روسیه قرارمیگیرد) نادیده بگیرد!؟ آن هم دردنیایی که با وجود ادعاهای حقوق بشری ودموکراسی یک شبه برای منافع خود کشورهای مختلف جهان را مورد هجوم خود قرارمیدهد.الان آقای پوتین داره میگه ضمانت بدید که اوکراین عضوناتو نمیشود وسلاحهاش درحد ارتشهای متعادل جهان باشد.خوب اروپا تا الان برخلاف گفته های سابق خود ازاوکراین حمایت عملی وجدی نداشته!ولی قدرت دادن ضمانت محکم به روسیه برای نپیوستن اوکراین به ناتو رادارد! پس چرا دست رو دست گذاشته وهیچ حرکت جدی برای توقف این جنگ ویرانگرانجام نمیده!؟
France
ناشناس
۰۷:۴۷ ۱۳ اسفند ۱۴۰۰
عملیات ویژه؟؟!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۴۱ ۱۳ اسفند ۱۴۰۰
درود بر همت و غیرت و نجابت پوتین.
بتاز سمندر .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۳۰ ۱۳ اسفند ۱۴۰۰
از کی تا حالا نازی‌ها مدافع شدن؟ قبلاً نازی‌ها مهاجم بودن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۹ ۱۳ اسفند ۱۴۰۰
اونایی که به کلمه حمله علاقه مندن از جمله خود نویسنده این مطلب، بیایید بخونید دلتون شاد شه.
آخرین اخبار