فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: اگر دشمن بخواهد به خیمه گاه امام انقلاب نزدیک شود باید از سپاه بگذرد.

سردار حسین معروفی در خطبه‌های پیش از نماز جمعه امروز ضمن تبریک میلاد امام حسین (ع) و روز پاسدار، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را نهادی ولایت باور دانست وگفت: اگر دشمن بخواهد به خیمه گاه امام انقلاب نزدیک شود باید از سپاه بگذرد.

به گفته او، انسان باید استحکام درونی پیدا کند تا بتواند مقابل دشمن بیرون بایستد و مبارزه کند یعنی ابتدا باید درون رزم موفقی باشد.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان می‌گوید: سپاه معامله‌گر و محافظه کار نبوده و بر روی اصول انقلاب اسلامی با کسی معامله نمی‌کند؛ سپاه در کنار مردم است و در انجام ماموریت‌های خدمت‌رسانی به مردم زمان و مکان نمی‌شناسد.

به گفته او، انقلابی‌گری از مولفه‌های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بوده و رسالت سپاه حفظ انقلاب و پاسداری از ارزش‌های انقلاب اسلامی است ودر مقابل کسانی که خط قرمز‌های انقلاب را می‌گذرانند، کوتاه نمی‌آید.

به گفته فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: وحدت حول محور ولایت را قبول داریم و اعتقاد قلبی داریم با وحدت می‌توانیم از دشمن عبور کنیم وبایستی مسئولان نظام از پاکدست‌ترین افراد انتخاب شوند و روحیه جهادی داشته باشند.

سردار معروفی گفت: سپاه یک نیروی مردمی است و تبلور آن در بسیج مشخص است که چگونه از مرز‌ها و جغرافیای ایران عبور کرده چراکه در سایر کشور‌ها نیز از این نیروی مردمی الگوپذیری شده است.

به گفته او، ۳ هزار و ۷۰۰ گروه جهادی ثبت سامانه سپاه داریم و هزار و ۴۰۰ گروه جهادی ساماندهی شده اند.

او می‌گوید: استان کرمان به‌شدت مشکل کم آبی داشته و در همین راستا قرارگاه آبرسانی شهید سلیمانی در استان تشکیل شده است لذا ۳۴۰ روستا در سال جاری آبرسانی شده اند که تعدادی از آن‌ها به مناسبت ولادت امام حسین (ع) و روز پاسدار به بهره‌برداری خواهند رسید.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: سپاه باور دارد امید را باید در جامعه و در بین مردم افزایش داد و دشمن را ناامید کرد لذا سپاه بزرگ‌ترین راه مبارزه با آمریکا را خدمت‌رسانی به مردم می‌داند.

سردار معروفی می‌گوید: معیار سپاه برای خدمت‌رسانی ولایت است و مردم را حاکم می‌داند، چرا که مردم پای دین، انقلاب اسلامی و ولایت ایستاده‌اند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار